mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Min nya oblig kör långsamt

Reply

Thread Tools
Old 3 februari 2008, 17:30
New Member Group

Default Min nya oblig kör långsamt

hej jag har precis köpt en dator ungefär 1 och en halv månad sedan, ive installerat några saker om det sedan än.

mitt problem är att det går ganska långsamt atm och jag har ingen aning varför.

kan någon snälla ge mig lite hjälp eller råd om hur man rättar till detta problem, jag vet inte mycket om datorer själv så hjälper kommer att uppskattas högt

ps ledsen om jag ställer denna fråga i fel del av forumet, ni får gärna flytta den

tack
Old 3 februari 2008, 19:57
Moderator-gruppen

Kolla in denna tråd

Old 3 februari 2008, 21:43
New Member Group

som ser till hjälp

tack
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
HJÄLP! Min Laptop körs Långsam g3rtlush Virus, spionprogram och säkerhet 6 4 november 2008 17:19
Inga virus, Slow ass comp? ruffryder2k7 General Software Chat 4 1 juli 2008 10:13
Dator som kör långsamt antbann Virus, spionprogram och säkerhet 10 23 mars 2008 12:21
Nya Oblig går långsamt Pitbull69 Processorer, moderkort & RAM 10 9 februari 2008 20:17
2 Saker Hur kan jag förstå hur min dator. Jag har en annan comp mot långsam antbann Windows-operativsystem 5 1 november 2007 08:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.