mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Mine Billeder Mapper Ikke Åbning Ordentligt

Reply

Thread Tools
Old 20. april 2009, 05:38
Medlem Gruppen

Default Mine Billeder Mapper Ikke Åbning Ordentligt

Jeg er stadig har spørgsmål om åbning af visse billede mapper. Jeg sendte denne tråd før og fik et svar for at tjekke for malware, rense junk osv. Jeg forsøgte, men jeg stadig har problemer. Det tager for evigt at åbne det kun visse billede mapper. De fleste af dem er fine. Hvad sker der i dobbeltklik og det bare sidder og venter på, nogle gange op til 3 minites indtil det åbnes. Det er på den lokale maskine osv. jeg åbne andre mapper samme sted og samme mængde billeder og sin bøde. Jeg forsøger at åbne den fra andre computere på netowkr og den åbner sig hurtigt. Weird huh? Nu har jeg forsøgt at skabe en ny mappe og derefter bevæger sig over de billeder, men ingen held. Enhver anden form for hjælp ville være meget værdsat! Tak.
Old 24 april 2009, 07:28
Ny Medlem Gruppen

Default Mine Billeder Mapper Ikke Åbning Ordentligt

Er de billeder taget med den samme digitale kamera?

Grunden til at jeg spørger, er fordi DPI og løsning af billederne kan variere. Dette kan medføre et øget eller nedsat belastning gange.

Nogle ting du kan gøre ....

Luk alle programmer, du ikke behøver at køre.

Ryd op i systemet bakken.

Jeg vil defragmentere harddisken. Dette bidrager til at øge belastningen tid.

Endelig opgradere din maskine!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Billeder fra 1 GB USB Key Go Missing melanie3456 General Hardware Chat 1 17 November 2009 21:22
Lost Billeder på Micro SD robina80 General Software Chat 2 24 September 2009 20:51
Hvordan tilføjer jeg en fan her? (billeder inkluderet) batman0877 Cases & Strømforsyninger 5 30. maj 2009 04:09
Skriv den bedste. Gif-billeder, du kan finde! : D cheesepuff Off Topic Discussion 37 15 juli 2008 04:37
Kan ikke forbinde min fan ordentligt! slipend General Hardware Chat 2 3. sep 2007 07:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.