![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen edelleen kysymyksiä avaamisesta tiettyjen kuva kansioita. Lähetin tämän säikeen ennen ja sai vastauksen tarkistaa haittaohjelmien, puhdistaa junk jne. Olen kokeillut, mutta olen edelleen kysymyksiä. Se kestää ikuisesti avata vain tietyt kuva kansioita. Suurin osa heistä on hyvin. Mitä tapahtuu, on i kaksoisnapsauttamalla ja se vain istuu ja odottaa joskus jopa 3 minites kunnes se avautuu. Se on paikallisen koneen jne. avaan muut kansiot samassa paikassa ja saman verran kuvia ja sen sakkoa. En yritä avata sitä muihin tietokoneisiin, että netowkr ja se avaa nopeasti. Outoa vai mitä? Nyt olen yrittänyt luoda uuden kansion ja sitten yli kuvia, mutta ei onnea. Kaikki muut auttaa olisi greatly appreciated! Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Ovatko otetut kuvat, joissa on sama digitaalikamera? Syy miksi kysyn, koska DPI ja ratkaisemiseen kuvat voivat vaihdella. Tämä voi aiheuttaa korottaa tai alentaa kuorma kertaa. Jotkut asiat voi tehdä .... Sulje kaikki ohjelmat, sinun ei tarvitse näkyä. Puhdistaa ilmaisinalueelta. Haluaisin defragment kovalevyllesi. Tämä auttaa lisäämään kuorma aikaa. Lopuksi päivittää kone! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuvia 1GB USB-avain kateissa | melanie3456 | Rautatavaran Chat | 1 | 17 marraskuu 2009 21:22 |
| Lost Pictures Micro SD | robina80 | General Software Chat | 2 | 24 syyskuu 2009 20:51 |
| Miten voin lisätä fani täällä? (kuvat mukaan lukien) | batman0877 | Kotelot & Virtalähteet | 5 | 30. toukokuuta 2009 04:09 |
| Post paras. Gif-kuvia löytyy! : D | cheesepuff | Off Topic Discussion | 37 | 15. Jul 2008 04:37 |
| Ei voi kytkeä minun tuuletin kunnolla! | slipend | Rautatavaran Chat | 2 | 3. Sep 2007 07:32 |
| Thread Tools | |
| |