![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben nog steeds problemen met het openen van bepaalde foto mappen. Ik stuurde deze draad voor en kreeg een reactie om te controleren op malware, rommel opruimen, enz. Ik heb het geprobeerd, maar ik ben nog steeds met problemen. Het duurt eeuwig om alleen bepaalde foto mappen. De meerderheid van hen zijn prima. Wat er gebeurt is en ik dubbelklik op het net zit en wacht voor soms tot 3 minites tot het opent. Het is op de lokale machine, enz. open ik andere mappen dezelfde plaats en dezelfde hoeveelheid foto's en haar geldboete. Ik probeer te openen vanaf andere computers op het netowkr en het opent snel. Raar he? Nu heb ik geprobeerd het creëren van een nieuwe map en vervolgens over de foto's maar geen geluk. Enige andere hulp zou zeer gewaardeerd! Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Zijn de foto's genomen met dezelfde digitale camera? De reden dat ik vraag, is omdat de DPI en resolutie van de beelden kan variëren. Dit kan leiden tot een stijging of daling van de belasting tijden. Sommige dingen die je kan doen .... Sluit alle programma's hoef je niet lopen. Schoon het systeemvak. Ik zou defragmenteren van uw harde schijf. Dit helpt verhogen laadtijd. Ten slotte, upgrade your machine! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Foto's van 1GB USB Key Go Missing | melanie3456 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 17 november 2009 21:22 |
| Verloren Foto's op Micro SD | robina80 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 24 september 2009 20:51 |
| Hoe voeg ik een fan hier? (foto's inbegrepen) | batman0877 | Cases & Power Supplies | 5 | 30 mei 2009 04:09 |
| Na de beste. Gif-afbeeldingen die je kunt vinden! : D | cheesepuff | Off Topic Discussie | 37 | 15 jul 2008 04:37 |
| Kan geen verbinding mijn ventilator goed! | slipend | Algemeen Hardware Chat | 2 | 3e sep 2007 07:32 |
| Thread Tools | |
| |