mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Mine bilder Mapper Ikke Åpning Riktig

Reply

Thread Tools
Old 20 april 2009, 05:38
Medlem Group

Jeg er fortsatt har problemer åpne visse bilde mapper. Jeg sendte denne tråden før, og fikk et svar for å sjekke for malware, rydde søppel, etc. Jeg prøvde det, men jeg fortsatt har problemer. Det tar alltid å åpne bare enkelte bilde mapper. De fleste av dem er fine. Hva skjer er i dobbeltklikk og det sitter og venter på noen ganger opp til 3 minites till den åpnes. Det er på den lokale maskinen, etc. Jeg åpner andre mapper samme sted og samme antall bilder og fint. Jeg prøver å åpne den fra andre datamaskiner på netowkr og det åpnes raskt. Rare he? Nå prøvde jeg å opprette en ny mappe, og deretter flytte over bildene men nei. All annen hjelp vil bli verdsatt! Takk.
Old 24 april 2009, 07:28
New Member Group

Er bildene tatt med samme digitalkamera?

Grunnen til at jeg spør, er fordi DPI og oppløsningen på bildene kan variere. Dette kan føre til økt eller redusert belastningen ganger.

Noen ting du kan gjøre ....

Lukk programmer du ikke trenger å kjøre.

Rydd opp systemskuffen.

Jeg vil defragmentere harddisken din. Dette bidrar til å øke lastetiden.

Endelig oppgradere maskinen din!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.