![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har fortfarande frågor om öppnande av vissa bild mappar. Jag skickade den här tråden innan och fick ett svar för att kontrollera om sabotageprogram, städa upp skräp, etc. Jag har provat det, men jag fortfarande har frågor. Det tar alltid att öppna endast vissa bild mappar. De flesta av dem är bra. Vad som händer är i dubbelklicka och man bara sitter och väntar på ibland upp till 3 minites tills det öppnas. Det är på den lokala datorn, etc. jag öppna andra mappar samma plats och samma mängd bilder och fina. Jag försöker öppna den från andra datorer på netowkr och den öppnar snabbt. Konstigt va? Nu har jag försökt att skapa en ny mapp och sedan flyttar över bilderna men ingen lycka. All annan hjälp skulle vara mycket uppskattat! Tack. |
|
| |||
| |||
| Är bilderna tagna med samma digitalkamera? Anledningen till att jag frågar, beror på att DPI och upplösning av bilderna kan variera. Detta kan leda till ökad eller minskad belastning gånger. Några saker du kan göra .... Stäng alla program som du inte behöver köra. Städa upp systemfältet. Jag vill defragmentera hårddisken. Detta bidrar till att öka belastningen temne. Slutligen, uppgradera din dator! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bilder från 1GB USB Key försvinner | melanie3456 | General Hardware Chat | 1 | 17 NOVEMBER 2009 21:22 |
| Lost Bilder på Micro SD | robina80 | General Software Chat | 2 | 24 september 2009 20:51 |
| Hur lägger jag till ett fan här? (bilder ingår) | batman0877 | Cases & Power Supplies | 5 | 30 maj 2009 04:09 |
| Post bäst. Gif-bilder som du kan hitta! : D | cheesepuff | Off Topic Discussion | 37 | 15 juli 2008 04:37 |
| Kan inte ansluta min fläkt ordentligt! | slipend | General Hardware Chat | 2 | 3:e sep 2007 07:32 |
| Thread Tools | |
| |