![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg lånes på tastaturet her om dagen og skjermen roteres 90 grader, selv musen fungerer sidelengs og jeg aner ikke hvordan å reversere denne eller hvordan jeg gjorde det i første omgang. hjelp wud bli verdsatt, operativsystemet er Windows Vista og skjermen er en Samsung LCD TV-skjerm, takket lee |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Har du onboard Intel grafikk. Høres ut som du treffer hurtigtaster. Prøv å trykke og holde nede <ctrl> <alt> deretter whilst fortsatt holde afore nevnte tastene trykk <arrow nøkler-(up ned (or venstre right))> se hvordan du går fra det
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du sannsynligvis aktivert den kinesiske versjonen av Windows
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tastatur Feil eller Nei Keyboard Present | mestre | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Spørsmål om på skjermen keyboard.ref vista | ashmehta | General Software Chat | 2 | 12 mai 2008 12:23 |
| På skjermen ... | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 13 | 27 april 2008 05:35 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 mai 2007 06:31 |
| Keyboard - Hvordan rengjøre tastaturet? | den glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 okt 2006 15:26 |
| Thread Tools | |
| |