![]() |
|
| |||
| |||
| Kjære alle Jeg bruker Core 2 dueo 2.5 GHz Proceesor, simtronic Mother bord 250GB SATA HDD og 2GB RAM. Siste 3 dager PCen starte på nytt igjen og igjen. Jeg har vært sjekke SATA data og Strømkabel, Jeg har vært sjekke RAM slotany støv vil det. Jeg har vært sjekke noen effekt cercuit Poblem men alle ting fungerer bra. og problemet vil occure whwn OS fullført alle faser av bootin og redy å bruke PC.then suddnly system omstart. Plz gi hjelp meg takk Alok Mishra |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken versjon av Windows du kjører, høres ut som Windows fil korrupsjon eller en driver problem starte støvel.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Drivere si må gjenstarte ... etter omstart. | Ballnplaya | Multimedia & Kodeker | 1 | 22 mai 2009 00:14 |
| Hvordan omstart en bærbar uten omstart plate og en ny XP pack? | nickynibbles | Windows-operativsystemer | 3 | 2 februar 2009 09:15 |
| Windows reboot | seekin12 | General Hardware Chat | 2 | 3 mars 2008 10:45 |
| Reboot min laptop | JOJO12345 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 16 februar 2008 16:02 |
| Hvorfor kan jeg ikke starte på nytt? | tigerplank | Windows-operativsystemer | 24 | 10 mai 2007 00:41 |
| Thread Tools | |
| |