![]() |
|
| |||
| |||
| Kära alla Jag använder Core 2 dueo 2.5 GHz Proceesor, simtronic moderkortet 250GB SATA hårddisk och 2GB RAM. Senast 3 dagar min dator startar om och om igen. Jag har kontroll SATA data och Strömkabel, Jag har varit kontrollera RAM slotany damm där. Jag har varit kontrollera all makt cercuit Poblem men alla sak fungerar bra. och problemet kommer occure whwn OS slutfört fas bootin och redy att använda PC.then suddnly system omstart. Plz hjälpa mig tack Alok Mishra |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken version av Windows som du kör, låter som Windows-fil korruption eller en förare frågan återstart uppstart.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Drivrutiner säga behovet av att starta om ... efter omstart. | Ballnplaya | Multimedia & Codecs | 1 | 22 maj 2009 00:14 |
| Hur du startar en laptop utan omstart skiva och en ny XP-pack? | nickynibbles | Windows-operativsystem | 3 | 2 februari 2009 09:15 |
| Windows startar om | seekin12 | General Hardware Chat | 2 | 3 mars 2008 10:45 |
| Starta om min laptop | JOJO12345 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 16 februari 2008 16:02 |
| Varför kan jag inte starta om? | tigerplank | Windows-operativsystem | 24 | 10 maj 2007 00:41 |
| Thread Tools | |
| |