mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Behovet for at Abort Vista Fuld Tilbagesøgningen

Reply

Thread Tools
Old 16. april 2009, 04:29
Medlem Gruppen

Default Behovet for at Abort Vista Fuld Tilbagesøgningen

Jeg har måttet ty til at gøre en fuld genrejsning efter et opsving partition (SONY VAIO DESKTOP), på grund af en blå skærm fejlen opstod, når Windows starter op.

En del af inddrivelsesproces imidlertid, kræver Windows at starte normalt - det kan ikke gøre dette, da det rammer de blå skærm nævnt ovenfor - så lidt af en hønen og ægget situation her!

Kan 'F8' i fejlsikret tilstand, men kan ikke komme forbi beskeden at sige, at inddrivelsesproces kan ikke fortsætte i fejlsikret tilstand

Er der en måde at rollback Genoprettelseskonsol, så i det mindste jeg kan komme tilbage i via fejlsikret tilstand igen?
Old 16. april 2009, 05:04
Administrator Gruppen

Du kan ikke rulle tilbage. Hvis inddrivelsen partition systemet ikke virker, skal du sandsynligvis have en hardware fejl, så bedste råd ville være at fastsætte dette.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16. april 2009, 05:09
Medlem Gruppen

Tak for dit svar.

Mener De, at en frisk installation af Vista ville overvinde den blå skærm eller ej?

Det kom pre-installeret, men ville overveje at købe en disk, hvis de formodes at løse problemet.
Old 16. april 2009, 05:12
Medlem Gruppen

Også hvis det er en hardware fejl, hvordan kan jeg bestemme, hvad hvis det hvis jeg ikke kan komme ind i Windows?
Old 16. april 2009, 05:16
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af ninian0 View Post
Tak for dit svar.

Mener De, at en frisk installation af Vista ville overvinde den blå skærm eller ej?

Det kom pre-installeret, men ville overveje at købe en disk, hvis de formodes at løse problemet.
Opsvinget har du ikke den, der allerede er. Det er Vista, netop tilpasset af Sony. Så nej.
Old 16. april 2009, 05:17
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af ninian0 View Post
Også hvis det er en hardware fejl, hvordan kan jeg bestemme, hvad hvis det hvis jeg ikke kan komme ind i Windows?
Ved diagnosticering af de symptomer, swapping hardware, trial and error. Windows fortæller dig meget lidt i vejen for, hvad der er galt i de fleste tilfælde alligevel.
Old 16. april 2009, 05:23
Medlem Gruppen

Så bortset fra anden måde at identificere og afhjælpe de hardware fejl, er der alligevel kunne jeg komme ind via fejlsikret tilstand?

Jeg tænker på måske at bruge en af disse RepairVista discs, der er annonceret?

Hvis jeg kunne komme ind i fejlsikret tilstand med netværk kunne jeg forsøge at hente en potentiel fastsætte som fremgår online her til formiddag - for dårligt det ikke var der i går, før jeg startede inddrivelsesproces!
Old 16. april 2009, 05:29
Administrator Gruppen

Alle disse cd'er gøre, er at give dig mulighed for at starte op i et Linux-miljø, for at udføre opgaver på din OS eller backup-data. Sagen er den, du havde et opsving, du nulstille alt at fabrikkens standardindstillinger, så det er temmelig ubrugelig. Hvad er fejl på den blå skærm? Det lyder for mig harddisken er gået slemt som at ville forklare boot problemer og nu inddrivelse problemer. Men det kan være mange ting. Da det er en desktop Jeg vil åbne sagen op. Rens alle crap og støv ud og prøve inddrivelse igen. Undlade at det er på tide at fjerne / swap hardware og trail og fejl.
Old 16. april 2009, 05:57
Medlem Gruppen

Den blå skærm refererer til en nvlddmkm.sys fejl.

Hvis du google "nvlddmkm.sys" vil du se mange henvisninger til problemet - nogle mener, at det er hardware relaterede (f.eks defekte grafikkort / memory), andre, som er en software fejl (f.eks beskadigede drivere). Der er også et link til den "rette", som jeg nævnte i et tidligere indlæg.

På VAIO splash screen der er en mosaik mønster sløring logoet på Windows Loading skærmen dette mønster affattes fuzzy vertikale barer, før den blå skærm kommer til at anlægge sag i stå.

Jeg værdsætter dine kommentarer om swopping komponenter i og ud for at se, om problemet er udbedret, men jeg har ikke den nødvendige tillid til at gøre det selv.

Jeg tror, problemet er unik til Vista, så som en sidste udvej kan blive nødt til at overveje at installere XP (jeg har en disc) som en sidste udvej.
Old 16. april 2009, 06:11
Administrator Gruppen

Det er en Nvidia driver fejl. Sagen er den, hvis inddrivelse nulstiller alt og naturligvis maskinen arbejdede fra fabrikken, så hvordan kan det være software, som det skal fungere på den samme som derefter, hvis det var, that's what I'm tænkning. Når du har inddrivelse, viste det sig at give dig to muligheder? Gjorde du det fulde / destruktive indstilling?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
En dataredning før du laver vekselstrøm disk-gendannelse - Windows Vista-operativsystemet ebhutton1717 General Software Chat 10 10 oktober 2009 02:34
Opgradering til Vista fra XP - Fuld eller Upgrade CD Needed joseliseo Windows-operativsystemer 1 24. maj 2009 17:01
Problem Åbning Windows Billedgalleri billede i fuld størrelse "Vista tolet Windows-operativsystemer 0 12. maj 2009 10:24
Snarere fuld HDD men ikke sikker på, hvorfor HistoryGirl Drives & flytbare medier 5 9 januar 2009 09:00
Sådan gendannes vista opsving filer? deepalone Windows-operativsystemer 2 24th Dec 2007 14:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.