![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har måttet ty til at gøre en fuld genrejsning efter et opsving partition (SONY VAIO DESKTOP), på grund af en blå skærm fejlen opstod, når Windows starter op. En del af inddrivelsesproces imidlertid, kræver Windows at starte normalt - det kan ikke gøre dette, da det rammer de blå skærm nævnt ovenfor - så lidt af en hønen og ægget situation her! Kan 'F8' i fejlsikret tilstand, men kan ikke komme forbi beskeden at sige, at inddrivelsesproces kan ikke fortsætte i fejlsikret tilstand Er der en måde at rollback Genoprettelseskonsol, så i det mindste jeg kan komme tilbage i via fejlsikret tilstand igen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke rulle tilbage. Hvis inddrivelsen partition systemet ikke virker, skal du sandsynligvis have en hardware fejl, så bedste råd ville være at fastsætte dette.
| |||
| |||
| Tak for dit svar. Mener De, at en frisk installation af Vista ville overvinde den blå skærm eller ej? Det kom pre-installeret, men ville overveje at købe en disk, hvis de formodes at løse problemet. |
|
| |||
| |||
| Også hvis det er en hardware fejl, hvordan kan jeg bestemme, hvad hvis det hvis jeg ikke kan komme ind i Windows? |
|
| |||
| |||
| Opsvinget har du ikke den, der allerede er. Det er Vista, netop tilpasset af Sony. Så nej. |
|
| |||
| |||
| Ved diagnosticering af de symptomer, swapping hardware, trial and error. Windows fortæller dig meget lidt i vejen for, hvad der er galt i de fleste tilfælde alligevel. |
|
| |||
| |||
| Så bortset fra anden måde at identificere og afhjælpe de hardware fejl, er der alligevel kunne jeg komme ind via fejlsikret tilstand? Jeg tænker på måske at bruge en af disse RepairVista discs, der er annonceret? Hvis jeg kunne komme ind i fejlsikret tilstand med netværk kunne jeg forsøge at hente en potentiel fastsætte som fremgår online her til formiddag - for dårligt det ikke var der i går, før jeg startede inddrivelsesproces! |
|
| |||
| |||
| Alle disse cd'er gøre, er at give dig mulighed for at starte op i et Linux-miljø, for at udføre opgaver på din OS eller backup-data. Sagen er den, du havde et opsving, du nulstille alt at fabrikkens standardindstillinger, så det er temmelig ubrugelig. Hvad er fejl på den blå skærm? Det lyder for mig harddisken er gået slemt som at ville forklare boot problemer og nu inddrivelse problemer. Men det kan være mange ting. Da det er en desktop Jeg vil åbne sagen op. Rens alle crap og støv ud og prøve inddrivelse igen. Undlade at det er på tide at fjerne / swap hardware og trail og fejl. |
|
| |||
| |||
| Den blå skærm refererer til en nvlddmkm.sys fejl. Hvis du google "nvlddmkm.sys" vil du se mange henvisninger til problemet - nogle mener, at det er hardware relaterede (f.eks defekte grafikkort / memory), andre, som er en software fejl (f.eks beskadigede drivere). Der er også et link til den "rette", som jeg nævnte i et tidligere indlæg. På VAIO splash screen der er en mosaik mønster sløring logoet på Windows Loading skærmen dette mønster affattes fuzzy vertikale barer, før den blå skærm kommer til at anlægge sag i stå. Jeg værdsætter dine kommentarer om swopping komponenter i og ud for at se, om problemet er udbedret, men jeg har ikke den nødvendige tillid til at gøre det selv. Jeg tror, problemet er unik til Vista, så som en sidste udvej kan blive nødt til at overveje at installere XP (jeg har en disc) som en sidste udvej. |
|
| |||
| |||
| Det er en Nvidia driver fejl. Sagen er den, hvis inddrivelse nulstiller alt og naturligvis maskinen arbejdede fra fabrikken, så hvordan kan det være software, som det skal fungere på den samme som derefter, hvis det var, that's what I'm tænkning. Når du har inddrivelse, viste det sig at give dig to muligheder? Gjorde du det fulde / destruktive indstilling? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| En dataredning før du laver vekselstrøm disk-gendannelse - Windows Vista-operativsystemet | ebhutton1717 | General Software Chat | 10 | 10 oktober 2009 02:34 |
| Opgradering til Vista fra XP - Fuld eller Upgrade CD Needed | joseliseo | Windows-operativsystemer | 1 | 24. maj 2009 17:01 |
| Problem Åbning Windows Billedgalleri billede i fuld størrelse "Vista | tolet | Windows-operativsystemer | 0 | 12. maj 2009 10:24 |
| Snarere fuld HDD men ikke sikker på, hvorfor | HistoryGirl | Drives & flytbare medier | 5 | 9 januar 2009 09:00 |
| Sådan gendannes vista opsving filer? | deepalone | Windows-operativsystemer | 2 | 24th Dec 2007 14:03 |
| Thread Tools | |
| |