![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb hun toevlucht nemen tot het doen een volledig herstel van een herstel-partitie (SONY VAIO DESKTOP), te wijten aan een blauw scherm fout aangetroffen wanneer Windows wordt opgestart. Een deel van het herstel-proces, maar vereist Windows start normaal gesproken - kan dit niet doen omdat het raakt het blauwe scherm bovengenoemde - dus een beetje een kip en ei situatie hier! Kan 'F8' in de Veilige modus maar kom niet voorbij bericht dat Recovery proces kan niet doorgaan in de Veilige modus Is er een manier om de terugdraaiing van de herstelconsole proces, zodat ten minste ik kan weer via de veilige modus weer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt niet teruggaan. Als het herstel partitie systeem niet werkt, gebruikt u waarschijnlijk een hardware fout, dus het beste advies zou zijn vast te stellen dat.
| |||
| |||
| Bedankt voor uw antwoord. Denkt u dat een nieuwe installatie van Vista zou overwinnen het blauwe scherm of niet? Het kwam vooraf geïnstalleerd, maar zou overwegen een disc als waarschijnlijk op te lossen probleem. |
|
| |||
| |||
| Ook als het een hardware fout, hoe kan ik bepalen wat als hij als ik niet kan krijgen in Windows? |
|
| |||
| |||
| Het herstel heeft u dat al doet. Het is Vista, maar aangepast door Sony. Dus, nee. |
|
| |||
| |||
| Bij de diagnose van de symptomen, ruilt hardware, trial and error. Windows vertelt je heel weinig in de weg staan van wat er mis is in de meeste gevallen toch. |
|
| |||
| |||
| Dus, afgezien van een of andere manier identificeren en rectificatie van de hardware fout, is er toch kon ik krijg via de veilige modus? Ik denk misschien met behulp van een van die RepairVista schijven die worden aangeboden? Als ik zou kunnen krijgen in de veilige modus met netwerkondersteuning ik kon proberen en te downloaden, een mogelijke correctie die is verschenen online vanochtend - jammer dat er niet zou zijn voordat ik gisteren begonnen met het herstel! |
|
| |||
| |||
| Al deze CD's doen is kunt u de boot in een Linux-omgeving, om taken op uw besturingssysteem of de back-up gegevens. Het ding is dat je wel een herstel, u alles te fabrieksinstellingen, dus het is vrij nutteloos. Wat is de foutmelding op het blauwe scherm? Het klinkt voor mij de harde schijf is gegaan slecht als dat zou kunnen verklaren de boot problemen en nu het herstel problemen. Maar het zou kunnen zijn talloze dingen. Want het is een desktop zou ik open de zaak op. Schoon alle troep en stof op en probeer het herstel opnieuw. Als dat niet lukt is het tijd om te verwijderen / swap-hardware en-trail and error. |
|
| |||
| |||
| Het blauwe scherm verwijst naar een nvlddmkm.sys fout. Als je google 'nvlddmkm.sys "zie je veel verwijzingen naar het probleem - sommigen denken dat het hardware gerelateerd (bijv. defecte grafische kaart / geheugen), anderen dat is een software-fout (bijvoorbeeld beschadigde stuurprogramma's). Er is ook een link naar de 'fix', die ik in een eerder bericht. Op de VAIO splash screen is er een mozaïek patroon verduistert het logo, op het Windows-scherm wordt geladen dit patroon wordt vervangen door fuzzy verticale balken voor het blauwe scherm komt te wenden tot stilstand. Ik waardeer uw opmerkingen over swopping componenten in en uit om te zien of het probleem is verholpen, maar ik heb niet het nodige vertrouwen om het te doen mezelf. Ik denk dat het probleem is uniek voor Vista dus als een laatste redmiddel kunnen zijn om de installatie van XP (ik heb een schijf) als een laatste redmiddel. |
|
| |||
| |||
| Het is een Nvidia driver fout. Het ding is, indien het herstel opnieuw alles en natuurlijk het apparaat werkte van de fabriek, hoe kan men de software als het zou moeten werken precies hetzelfde als toen al was, dat is wat ik denk. Wanneer je deed het herstel, het deed je twee opties? Heb je de volledige / destructieve optie? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Een data redden voordat je ac schijf recovery - Windows Vista-besturingssysteem | ebhutton1717 | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | 10 oktober 2009 02:34 |
| Upgrade naar Vista vanaf XP - Volledig of Upgrade CD Needed | joseliseo | Windows besturingssystemen | 1 | 24 mei 2009 17:01 |
| Probleem Opening Windows Photo Gallery Picture in Full Size "Vista | tolet | Windows besturingssystemen | 0 | 12 mei 2009 10:24 |
| Liever volledige harde schijf, maar niet weet waarom | HistoryGirl | Drives & Removable Media | 5 | 9 Jan 2009 09:00 |
| Hoe te herstellen vista recovery-bestanden? | deepalone | Windows besturingssystemen | 2 | 24 dec 2007 14:03 |
| Thread Tools | |
| |