mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Trenger å Abort Vista Full Recovery

Reply

Thread Tools
Old 16 april 2009, 04:29
Medlem Group

Default Trenger å Abort Vista Full Recovery

Jeg har måttet ty til å gjøre en fullstendig gjenoppretting fra en utvinning partisjon (Sony Vaio DESKTOP), på grunn av en blå skjerm feil oppstod når Windows starter.

Del av utvinning prosessen, men krever Windows for å starte normalt - det kan ikke gjøre dette fordi det treffer blå skjerm som er nevnt ovenfor - så litt av en kylling og egg situasjonen her!

Kan F8 "i sikkermodus, men kan ikke komme forbi melding om at Recovery prosessen kan ikke fortsette i sikkermodus

Er det en måte å tilbakerullingsstrategi gjenopprettingskonsollen prosessen slik at i det minste jeg kan få tilbake via Sikkermodus igjen?
Old 16 april 2009, 05:04
Administrator Group

Du kan ikke rulle tilbake. Hvis utvinning partisjon systemet ikke fungerer, kan du sannsynligvis har en hardware feil, så beste råd vil være å fikse det.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 april 2009, 05:09
Medlem Group

Takk for svar.

Tror du at en fersk installasjon av Vista ville overvinne den blå skjerm eller ikke?

Kom det pre-installert, men vil vurdere å kjøpe en plate hvis sannsynlig å fikse problemet.
Old 16 april 2009, 05:12
Medlem Group

Også hvis det er en hardware feil, hvordan kan jeg finne ut hva om det hvis jeg ikke kan komme inn i Windows?
Old 16 april 2009, 05:16
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by ninian0 View Post
Takk for svar.

Tror du at en fersk installasjon av Vista ville overvinne den blå skjerm eller ikke?

Kom det pre-installert, men vil vurdere å kjøpe en plate hvis sannsynlig å fikse problemet.
Utvinningsgraden du gjør det allerede. Det er Vista, bare tilpasset av Sony. Så, nei.
Old 16 april 2009, 05:17
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by ninian0 View Post
Også hvis det er en hardware feil, hvordan kan jeg finne ut hva om det hvis jeg ikke kan komme inn i Windows?
Ved å diagnostisere symptomene, swapping maskinvare, prøving og feiling. Windows forteller deg svært lite i veien for hva som er galt i de fleste tilfeller likevel.
Old 16 april 2009, 05:23
Medlem Group

Så bortsett fra en eller annen måte å identifisere og rectifying hardware feil, er det likevel jeg kunne komme inn via sikkermodus?

Jeg tenker på kanskje bruke en av disse RepairVista plater som er utlyst?

Hvis jeg kunne komme inn i sikkermodus med nettverk jeg kunne prøve og laste ned en potensiell feilrettingsfilen som har dukket opp på nettet i morges - Synd det var ikke det går før jeg startet gjenopprettingsprosess!
Old 16 april 2009, 05:29
Administrator Group

Alle disse CDene gjøre er å tillate deg å starte opp i et Linux-miljø, for å utføre oppgaver på OS eller sikkerhetskopiering av data. Saken er du gjorde en utvinningsgrad du tilbakestille alt til standardinnstillingene, så det er ganske ubrukelig. Hva er feil på den blå skjermen? Det høres for meg harddisken har gått ille som det ville forklare boot problemer og nå utvinningsgraden problemer. Men det kan være mange ting. Som det er en stasjonær Jeg vil åpne sak opp. Renhet alle crap og støv ut og prøve gjenoppretting igjen. Ikke at det er på tide å fjerne / bytte maskinvare og sti og feiling.
Old 16 april 2009, 05:57
Medlem Group

Den blå skjermen viser til en nvlddmkm.sys feil.

Hvis du google "nvlddmkm.sys" vil du se mange referanser til problemet - noen synes det er maskinvare relatert (f.eks feil på grafikkortet / minne), andre som er en software-feil (for eksempel ødelagte drivere). Det er også en link til "fikse" som jeg nevnte i et tidligere innlegg.

På VAIO splash skjermen er det en mosaikk mønster obscuring logoen, på Windows Loading skjermen dette mønsteret er erstattet av krusete vertikale linjene før den blå skjermen kommer til å føre forhandlinger for å stoppe opp.

Jeg setter pris på dine kommentarer om swopping komponenter inn og ut og se om problemet er rettet opp, men jeg har ikke den nødvendige tillit til å gjøre det selv.

Jeg tror problemet er unik for Vista, slik som en siste utvei må kanskje vurdere å installere XP (jeg har en plate) som en siste utvei.
Old 16 april 2009, 06:11
Administrator Group

Det er et Nvidia driveren feil. Saken er, hvis utvinningsgraden nullstiller alt og åpenbart maskinen arbeidet fra fabrikken, så hvordan kan det være programvare som den skal fungere akkurat det samme som da hvis det var, det er det jeg tenker. Når du gjorde utvinning, gjorde det gi deg to alternativer? Gjorde du det fulle / destruktive alternativet?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.