![]() |
|
| |||
| |||
| Min kæreste gav mig hendes Gateway laptop at forsøge at fastsætte. Jeg er ikke computer Savy ligesom hun mener jeg. Så jeg regnede med ville jeg få nogle her fra forum. Hendes bærbare computer er fuld af spyware, malware & blot plain jacked op. Jeg ønsker at formatere HD sletning alt og re-installere XP. Jeg har den XP-disk og nøgler. Hvordan gør jeg det? Alle links vil være cool. |
|
| |||
| |||
| Sæt disken i, skal du trykke på F4 starte fra CD, Format HDD:) eller downloade boot og Nuke brænde til CD og til samme |
|
| |||
| |||
| Her er, hvad der dukker op: Stop: c0000218 (registreringsdatabasefil manglende) Registeradministratoren kan ikke indlæse hive (file): \ systemroot \ system32 \ config \ software eller dens log eller altrenate. det er korrupt, fraværende eller ikke skrives begyndelsen dump af fysisk hukommelse fysiske hukommelseslagring komplet Kontakte dig tech støtte ot sytem admin |
|
| |||
| |||
| Hvornår der kommer?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| I push magt og XP skærmen belastning vises for et øjeblik, så de msg kommer. Jeg har prøvet at starte via cd-drev og jeg får denne meddelelse som godt. Jeg har prøvet at komme i spare-mode og ingenting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så brug Boot og Nuke.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thats hvorfor Ive kommer hee at spørge. I dont selv vide, hvad det betyder. Jeg har den oprindelige XP disk, der fulgte med computeren 7 tasterne. Jeg vil slå det op i aften efter arbejde, og hvis I cant Tallet det ud, jeg vil være tilbage her. Thanx |
|
| |||
| |||
| Det er et program. Download DBAN her
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg er delvis at Heidi.IE mig ............. http://www.heidi.ie/node/6 LOL jeg lige så, at Hedi's bruger DBAN for det Nuke disken feature ........... |
|
| |||
| |||
| Hell, I cant få det til at starte op DBAN. Ive gået ind i indstillingerne for at sikre, at det starter op fra cd-drev og jeg kan stadig få den samme fejlmeddelelser. Jeg vil prøve en tommelfinger drev og se om det virker derfra. Nå, nu hvor jeg ser på det, alt hvad jeg kunne downloade var diskette / usb mulighed. Når jeg downloader den CD / DVD app, jeg får, er en ISO-fil. Skal jeg så bare brænde at straight til en cd?? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem på Omformatering, Please Help! | pidge | General Software Chat | 4 | 24 September 2009 20:57 |
| Omformatering med to RAID 0s Hard Drives | Numbnuts | Windows-operativsystemer | 0 | 25. maj 2009 13:11 |
| Omformatering-real time backup | pest79456 | General Software Chat | 1 | 30 august 2008 04:19 |
| WD HD problemer omformatering | Tilly | Drives & flytbare medier | 3 | 29th May 2008 13:50 |
| Omformatering Issues | Benny | General Software Chat | 1 | 15 januar 2008 13:28 |
| Thread Tools | |
| |