vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Tarvitsetko avun kanssa uudelleen HD

Reply

Thread Tools
Old 26 huhtikuu 2009, 15:17
Jäsen

Tyttöystäväni antoi minulle hänen Gateway kannettava tietokone yrittää korjata. En ole tietokone Savy kuten hän ajattelee olen. Siksi olen tajunnut I'd saada täällä foorumilla. Hänen kannettava tietokone on täynnä vakoiluohjelmia, haittaohjelmien & pelkkää jacked ylöspäin. Haluan alustaa HD poistaa kaiken ja uudelleen-asentaa XP: ssä. Minulla on XP: n levy ja avaimet. Miten voin tehdä sen? Kaikki linkit olisi siistiä.
Old 26 huhtikuu 2009, 15:23
Jäsen

Laita levy, paina F4 käynnistää rompulta, Formaatti HDD:) tai ladata käynnistyksen ja ydinase polttaa CD: lle ja samalla
Old 28 huhtikuu 2009, 13:06
Jäsen

Here's what ponnahtaa ylös:

STOP: c0000218 (rekisteritiedoston vika)
Rekisterin ei voi ladata rakennetta (tiedostoa):
\ systemroot \ system32 \ config \ software
tai sen lokia tai altrenate.
se on korruptoitunut, poissa tai ei writable

alussa dump fyysisen muistin
fyysinen muistivedosta täydellinen
Sinuun yhteyttä tekniseen tukeen ot sytem admin
Old 29 huhtikuu 2009, 09:43
Rahoittajien ryhmän

Milloin että tulevat?
Old 29 huhtikuu 2009, 20:07
Jäsen

I push vallan ja XP näytön kuorma näytössä näkyy hetken, sitten viesti tulee. Olen yrittänyt käynnistää kautta CD-asemaan ja saan tämän viestin samoin. Olen yrittänyt päästä tallentaa valmiustilassa ja mitään.
Old 30 huhtikuu 2009, 00:23
Rahoittajien ryhmän

Sitten käyttää Boot ja ydinvoima.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 +620 W AeroCool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 30 huhtikuu 2009, 05:18
Jäsen

Thats miksi Ive tullut Hee kysyä. I dont edes tiedä mitä se tarkoittaa. Minulla on alkuperäinen XP levy, joka tuli tietokoneen 7 avaimet. I'll etsiä se tänään töiden jälkeen, ja jos olen kallistuksen luku sitä, otan takaisin. Thanx
Old 30 huhtikuu 2009, 10:12
Rahoittajien ryhmän

Se on sovellus. Lataa DBAN tästä
Old 30 huhtikuu 2009, 13:46
Rahoittajien ryhmän

Olen osittaisessa Heidi.IE itse .............

http://www.heidi.ie/node/6

LOL i juuri näin että Hedi n käyttää DBAN varten on ydinase levyn ominaisuus ...........
Old 30 huhtikuu 2009, 17:57
Jäsen

Hell, I cant get it to boot DBAN. Ive mennyt asetuksia sen varmistamiseksi, että se käynnistyy CD-ja olen silti sama virhesanomista. I'll yrittää peukalon ajokykyyn ja katso jos se toimii sieltä. No, nyt kun ajattelen sitä, en voi ladata oli floppy / usb vaihtoehto. Kun voin ladata CD / DVD app., kaikki i get on ISO-tiedosto. Minun pitäisi vain polttaa että suoraan CD-levyltä?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.