![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn vriendin gaf me haar Gateway laptop te proberen vast te stellen. Ik ben geen computer SAVY als ze denkt dat ik ben. Dus ik dacht dat ik zou krijgen hier van het forum. Haar laptop is vol van spyware, malware en gewoon jacked up. Ik wil het HD-formaat alles wissen en opnieuw installeren van XP. Ik heb de XP-schijf en sleutels. Hoe doe ik het? Geen banden zou afkoelen. |
|
| |||
| |||
| Zet de schijf in, druk op F4 opstarten vanaf CD, HDD Formatteren:) of download het opstarten en nuke branden op CD en op dezelfde |
|
| |||
| |||
| Hier is wat opduikt: Stop: c0000218 (Registerbestandfout) Het register kan niet laden de korf (dossier): \ SystemRoot \ system32 \ config \ software of het logboekbestand of altrenate. Het is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar begin van de fysieke geheugen dump fysieke geheugendump compleet Neem contact op met technische ondersteuning ot systeem admin |
|
| |||
| |||
| Wanneer komt die? |
|
| |||
| |||
| Ik duw de macht en de XP-scherm belasting scherm verschijnt een paar momenten, dan is het bericht afkomstig is. Ik heb geprobeerd op te starten via de CD-drive en krijg ik die boodschap ook. Ik heb geprobeerd om bij de sla-modus en niets. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dan gebruik Boot en Nuke.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Thats waarom Ive komen hee te vragen. I dont even weten wat dat betekent. Ik heb de originele XP schijf die bij de computer 7 de sleutels. Ik kom opzoeken vanavond na het werk en als ik cant het uit, ik kom terug hier. Thanx |
|
| |||
| |||
| Het is een toepassing. Download hier DBAN |
|
| |||
| |||
| Ik ben gedeeltelijk te Heidi.IE mezelf ............. http://www.heidi.ie/node/6 LOL Ik zag dat Hedi's gebruikt DBAN voor haar nuke schijf functie ........... |
|
| |||
| |||
| Hell, I cant get it op te starten DBAN. Ive gegaan instellingen ervoor te zorgen dat deze wordt opgestart vanaf het cd-romstation en ik nog steeds dezelfde foutmeldingen. Ik zal proberen een thumb drive en zien of het werkt vanaf daar. Nou, nu ik naar kijken, alles wat ik kon downloaden was de diskette / usb optie. Toen ik de CD / DVD-app, alles wat ik krijg is een ISO-bestand. Moet ik dan gewoon branden dat rechtstreeks naar een cd? |