![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Kjæresten min ga meg henne Gateway laptop å forsøke å løse. Jeg er ikke datamaskinen savy som hun tror jeg. Så jeg skjønte jeg vil få noen her fra forumet. Hennes laptop er full av spyware, malware og rettferdig slette jacked opp. Jeg ønsker å formatere HD slette alt og re-installere XP. Jeg har XP-platen og nøkler. Hvordan gjør jeg det? Eventuelle linker ville vært kult.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sett disken, trykk F4 boot fra CD, Format HDD:) eller laste ned boot og atomvåpen brenne på CD, og til samme
|
|
|
|||
|
|||
|
Her er hva som kommer opp:
Stop: c0000218 (registerfileksemplet svikt) Registeret kan ikke laste inn struktur (fil): \ systemroot \ system32 \ config \ software eller loggen eller altrenate. den er skadet, mangler eller ikke skrivbar begynnelsen dumper fysisk minne fysisk minnedumpfil komplett Kontakt du teknisk støtte ot sytem admin |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Når det kommer?
|
|
|||
|
|||
|
Jeg push makt og XP skjermen Beregnigner vises for et øyeblikk, så msg kommer. Jeg har prøvd å starte opp via CD-stasjonen og jeg får denne meldingen også. Jeg har prøvd å komme inn i lagre og ingenting.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Deretter bruker Boot og Nuke.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Dvs hvorfor Ive komme Hee å spørre. I dont selv vet hva det betyr. Jeg har den originale XP-platen som fulgte med datamaskinen 7 tastene. Jeg skal slå det opp i kveld etter jobb og om jeg skrånende finne ut av det, jeg vil være tilbake her. Thanx
|
|
|
|||
|
|||
|
Det er et program. Last ned DBAN her
|
|||
|
|||
|
Jeg er delvis å Heidi.IE meg .............
http://www.heidi.ie/node/6 LOL Jeg så at Hedi's bruker DBAN for sine atomvåpen platen funksjonen ........... |
|
|
|||
|
|||
|
Hell, jeg skrånende bli den å støvel DBAN. Ive gått inn i innstillingene for å sikre at den starter fra CD-stasjonen og jeg fortsatt får den samme feilmeldinger. Skal jeg prøve en tommelfinger-stasjonen, og se om det fungerer der. Vel, nå som jeg ser på det, alt jeg kunne laste ned var disketten / USB alternativet. Når jeg laster ned CD / DVD app, alt jeg får er en ISO-fil. Jeg skal bare brenne det direkte til en CD?
|