![]() |
|
| |||
| |||
| Min flickvän gav mig hennes Gateway laptop att försöka åtgärda. Jag är inte datorn SAVY gillar hon tror jag. Så jag tänkte att jag skulle få några här från forumet. Hennes bärbara dator är full av spyware, malware & helt enkelt jacked upp. Jag vill formatera HD radera allt och åter installera XP. Jag har XP-skivan och nycklar. Hur gör jag? Alla länkar skulle vara häftigt. |
|
| |||
| |||
| Lägg skivan i, tryck på F4 starta från en cd, Formatera hårddisken:) eller ladda ner uppstarten och kärnvapen bränna till CD och samma |
|
| |||
| |||
| Här är vad som dyker upp: Stop: c0000218 (registerfil fel) Registret kan inte läsa in registreringsdata (filen): \ systemroot \ system32 \ config \ software eller dess logg eller altrenate. den är skadad, saknas eller inte skriva börjar dumpa fysiskt minne fysiska minnesdump komplett Kontakta du teknisk support ot Sytem admin |
|
| |||
| |||
| När tänker att komma? |
|
| |||
| |||
| I push makt och XP skärmen belastningen visas för en stund, sedan msg kommer. Jag har försökt att starta upp via CD-och jag får detta budskap också. Jag har försökt att komma in spara mode och ingenting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Använd sedan Boot och Nuke.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Därför Ive komma hee att be. I dont ens vet vad det betyder. Jag har den ursprungliga XP-skivan som följde med datorn 7 nycklarna. Jag ska slå upp det i kväll efter jobbet och om jag rälsförhöjning på det kommer jag att vara tillbaka här. Thanx |
|
| |||
| |||
| Det är ett program. Ladda ner DBAN här |
|
| |||
| |||
| Jag är delvis att Heidi.IE själv ............. http://www.heidi.ie/node/6 LOL Jag såg att Hedi's använder DBAN för sina kärnvapen skivan funktionen ........... |
|
| |||
| |||
| Helvete, jag skränande få den att starta upp DBAN. Ive gått in för att se till att den startar upp från cd-enhet och jag fortfarande får samma felmeddelande. Jag ska försöka en tumme köra och se om det fungerar där. Tja, nu när jag tittar på det, allt jag kunde hämta var diskett / usb alternativ. När jag hämtar CD / DVD-app, allt jag får är en ISO-fil. Ska jag bara bränna den direkt till en CD? |