mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Har brug for hjælp til at installere OS

Reply

Thread Tools
Old 16 oktober 2008, 04:36
Medlem Gruppen

Default Har brug for hjælp til at installere OS

Hej alle
Jeg har desperat brug for hjælp, jeg behov for at installere et operativsystem, der før denne søndag på en IBM ThinkPad 570, som har andet end et diskettedrev på sin Ultrabase, jeg har bestilt den cd-drevet, men det kan ikke være her i tide, så jeg håber, at du fyrene kan hjælpe
Hvordan kan jeg installere alle os via et diskettedrev uden cd-drevet
Jeg har set et par stillinger, men de fører videre til brug for cd-drevet senere, og jeg atm dont nyde dette,
im ikke fussed som os, som jeg har mest avaiable i ISO-format i hjemmet
takke jer alle!
Old 16 oktober 2008, 06:30
Donor-Gruppen

samt montering af et operativsystem fra de sidste 20 år på en diskette vil 2 blive svært: D, jeg tror den eneste måde er at kopiere indholdet af opertaing systemet iso på din harddisk, så du kan starte en Windows nødsituation diskette ting og køre setup.exe derfra. Det eneste problem er, at du skal have adgang til harddisken via en anden bærbar: (

Thats det eneste praktiske ting, jeg kan tænke på, kan du gå til en computer reparere sted eller noget og låne deres cd-drev, men nogle hvordan jeg dont mene de ville gøre det gratis og concidering, at din bærbare computer kører på kul-id sige, at du er på et stramt budget:)
Old 16 oktober 2008, 06:50
Medlem Gruppen

ha nice kul fik mig til at grine
Jeg tror, ive fundet en måde, jeg har en anden bærbar pc omkring at bruge gonna sætte disken sættes i to partitioner kopiere indholdet af af Windows-cd på en så bruge en win98 boot disk og køre setup og installere på andre parition som jeg tror vil arbejde :)
Old 16 oktober 2008, 07:24
Donor-Gruppen

hvordan vil du kopiere Windows-filer uden din primære harddisk for at starte fra den anden bærbare computer, eller du kan sætte 2 harddiske i det? godt alligevel dont installere Windows ved hjælp af din anden bærbare, fordi det wont arbejde med dine kul powered en:) men opdeling vil stadig arbejde
Old 16 oktober 2008, 22:38
Ny Medlem Gruppen

der er en måde .. ved hjælp af et USB-flashdrev .... Jeg ved hvordan man gør .. min ven kender ... han gjorde det med sin bærbare .... prøv at google om, hvordan man gør det ....
Old 19 oktober 2008, 06:39
Redaktør Gruppen

Yep, kan du installere fra en USB-stick.

Looky her: http://www.msfn.org/board/install-US...F-t120444.html

Eller for masser af info: http://www.msfn.org/board/Install-XP-USB-f157.html

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.