vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Tarvitsetko apua asentamista os

Reply

Thread Tools
Old 16 lokakuu 2008, 04:36
Jäsen

Default Tarvitsetko apua asentamista os

Hei kaikki
Olen kipeästi apua minun asentaa käyttöjärjestelmä, ennen kuin tämä sunnuntai IBM Thinkpad 570, joka on vain levykeasema sen UltraBase, olen tilannut CD-asemaan, mutta se ei saa täällä aikaan joten toivon teidän kaverit auttaa
Miten voin asentaa minkä tahansa käyttöjärjestelmän kautta levykeasema ilman CD-asema tukee
Olen nähnyt pari virkoja, mutta ne aiheuttavat edelleen tarpeen CD-asemaan myöhemmin, ja olen ATM dont on tämä,
im ei fussed jotka OS Kuten olen eniten tarjotut ISO muodossa kotona
Kiitos kaikille!
Old 16 lokakuu 2008, 06:30
Rahoittajien ryhmän

hyvin sopiva käyttöjärjestelmä viimeisen 20 vuoden levyke on menossa 2 on kova: D, mielestäni ainoa tapa on kopioida sisältöä opertaing järjestelmän iso kiinni kiintolevyn jälkeen voit käynnistää Windows hätä levyke asia ja run setup.exe sieltä. Ainoa ongelma on, että sinun täytyy käyttää kiintolevyn avulla toista tietokonetta: (

thats vain KÄYTÄNNÖN mitä voin kuvitella, voit mennä tietokoneen korjaus paikkaan tai jotain ja lainata heidän levy CD-asemaan, mutta jotenkin i dont think he tekisi sitä ilmaiseksi ja concidering että kannettava tietokone toimii hiilen id sanoa, että olet on tiukka budjetti:)
Old 16 lokakuu 2008, 06:50
Jäsen

ha nice hiili sai minut nauramaan
Mielestäni Ive löytyy niin olen toista tietokonetta ympäri käyttää aio laittaa levy otetaan kaksi osiota kopioida sisältöä Windows CD yhdessä sitten käyttää win98 käynnistyslevyke ja käynnistä asennus ja asenna muita parition joka mielestäni toimii :)
Old 16 lokakuu 2008, 07:24
Rahoittajien ryhmän

Miten aiot kopioida Windowsin tiedostot ilman ensisijainen kovalevy käynnisty toisaalta kannettava tai voit laittaa 2 kovalevy siihen? ja muutenkin dont asentaa Windows käyttämällä toinen kannettava tietokone, koska se tapa aikaansaada kanssa kivihiilen powered yksi:) mutta osiointi edelleen työtä
Old 16 lokakuu 2008, 22:38
Uusi Jäsen

on tapa .. USB hujaus ajaa .... i-kirjain dont osata kuinka jotta ajaa se .. ystäväni tietää ... hän, että hänen laptop .... kokeile Google-hakuja, miten tehdä, että ....
Old 19 lokakuu 2008, 06:39
Moderator Group

Jep, voit asentaa USB-muistille.

Looky tässä: http://www.msfn.org/board/install-US...F-t120444.html

Tai kuormien tiedot: http://www.msfn.org/board/Install-XP-USB-f157.html

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.