![]() |
|
| |||
| |||
| hallo allemaal Ik ben wanhopig behoefte hebben aan hulp ik nodig om een OS te installeren voor deze zondag op een IBM Thinkpad 570, die niets dan een floppy drive op haar ultrabase heeft, heb ik bestelde de cd drive, maar het mag hier niet op tijd, dus ik hoop dat u jongens kan helpen Hoe kan ik een OS installeren via een floppy drive zonder cd-drive support Ik heb een paar berichten gezien, maar ze leiden naar de cd speler moet later, en i dont have atm dit, im not liepen druk welk os zoals mij hebben de meeste vond de iso-formaat thuis dank u allen! |
|
| |||
| |||
| een goed passende besturingssysteem van de afgelopen 20 jaar op een diskette gaat 2 moeilijk: D, ik denk dat de enige manier is om de inhoud van de iso opertaing systeem te kopiëren naar je harde schijf dan kun je een windows opstart floppy ding en nood - setup.exe vanaf daar. het enige probleem is dat je toegang tot de harde schijf via een andere laptop: ( thats de enige praktische wat ik kan bedenken, kan je naar een computer reparatie plaats of iets en lenen hun CD-station, maar sommige hoe ik denk niet dat ze het zou doen voor vrije en concidering dat je laptop draait op kolen id zeggen dat je bent op een krap budget:) |
|
| |||
| |||
| ha mooi de kolen maakte me aan het lachen i think ive een manier gevonden Ik heb nog een laptop rond te gebruiken gaat de schijf gezet gebracht om twee partities te kopiëren van de inhoud van de Windows-cd op een gebruik dan een win98 opstart diskette en voer de installatie en het installeren op de andere partitie waarvan ik denk dat zal werken :) |
|
| |||
| |||
| hoe ga je de windows bestanden te kopiëren zonder dat je primaire harde schijf op te starten vanaf de andere laptop of kan je 2 harde schijven in te doen? goed toch dont de installatie van Windows met behulp van uw tweede laptop, omdat het gewoon te werken met uw kolen aangedreven een:) maar compartimentering zal nog steeds werken |
|
| |||
| |||
| er is een manier .. met behulp van een USB flash drive .... i dont know-how om het te doen .. mijn vriend weet ... hij deed dat met zijn laptop .... probeer het googlen over hoe dat te doen .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep, kunt u installeren vanaf een USB-stick. Looky hier: http://www.msfn.org/board/install-US...F-t120444.html Of voor een hoop info: http://www.msfn.org/board/Install-XP-USB-f157.html