![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg er i desperat behov for hjelp jeg trenger å installere et operativsystem før søndag på en IBM ThinkPad 570 som har ingenting annet enn en diskettstasjon på UltraBase sin, har jeg bestilt CD-stasjonen, men det kan ikke være her i tid så jeg håper du fyrene kan hjelpe Hvordan kan jeg installere et operativsystem via en diskettstasjon uten cd-stasjonen støtte Jeg har sett et par av innleggene, men de fører til behov for CD-stasjonen senere, og jeg atm dont ha denne, im ikke maste hvilke os som jeg har mest avaiable i iso format hjemme thank you all! |
|
| |||
| |||
| godt feste et operativsystem fra de siste 20 årene på en floppy går 2 bli hardt: D Jeg tror den eneste måten er å kopiere innholdet i opertaing systemet iso på harddisken din så kan du starte en Windows nødstilfelle floppy ting og kjør setup.exe derfra. det eneste problemet er at du trenger tilgang til harddisken via en bærbar PC: ( dvs det bare pratical ting jeg kan tenke på, kan du gå til en datamaskin reparasjon sted eller noe og låne deres CD-stasjonen, men noen hvor jeg dont overveie de ville gjøre det gratis og concidering at den bærbare datamaskinen kjører på kull id si at dere er på et stramt budsjett:) |
|
| |||
| |||
| ha fine kull fikk meg til å le Jeg tror ive funnet en måte jeg har en annen bærbar PC rundt til bruk skal sette disken settes i to partisjoner kopiere innholdet av vinduer cd på én deretter bruke en win98 oppstartsdiskett og kjøre setup og installere på andre parition som jeg tror vil fungere :) |
|
| |||
| |||
| hvordan har du tenkt å kopiere windows filene uten den primære harddisken for å starte opp fra den andre bærbare eller kan du sette 2 harddisker i den? well anyway dont installere Windows ved hjelp av andre bærbare fordi den wont arbeide med kull drevet en:) men partisjonering vil fortsatt arbeide |
|
| |||
| |||
| det er en vei .. ved hjelp av en USB glimtet kjøre .... jeg dont vite hvor å gjøre det .. min venn vet ... han gjorde det med sin laptop .... prøv googling om hvordan du gjør det .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp, kan du installere fra en USB-pinne. Blikk her: http://www.msfn.org/board/install-US...F-t120444.html Eller for masse info: http://www.msfn.org/board/Install-XP-USB-f157.html
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Re-installere XP | baxlobs | Windows-operativsystemer | 7 | 10 januar 2009 07:45 |
| Installere en ny HD | evilfantasy | Drivere og flyttbare medier | 4 | 26 desember 2008 18:31 |
| Installere nye HDS i GAMLE stk | DAllmon | General Hardware Chat | 8 | 5 august 2008 14:24 |
| Før du installerer nye CPU | Blazing933 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 29 oktober 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |