mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Trenger du hjelp til å installere OS

Reply

Thread Tools
Old 16th 2008 okt 04:36
Medlem Group

Default Trenger du hjelp til å installere OS

Hei alle
Jeg er i desperat behov for hjelp jeg trenger å installere et operativsystem før søndag på en IBM ThinkPad 570 som har ingenting annet enn en diskettstasjon på UltraBase sin, har jeg bestilt CD-stasjonen, men det kan ikke være her i tid så jeg håper du fyrene kan hjelpe
Hvordan kan jeg installere et operativsystem via en diskettstasjon uten cd-stasjonen støtte
Jeg har sett et par av innleggene, men de fører til behov for CD-stasjonen senere, og jeg atm dont ha denne,
im ikke maste hvilke os som jeg har mest avaiable i iso format hjemme
thank you all!
Old 16th 2008 okt 06:30
Donor Group

godt feste et operativsystem fra de siste 20 årene på en floppy går 2 bli hardt: D Jeg tror den eneste måten er å kopiere innholdet i opertaing systemet iso på harddisken din så kan du starte en Windows nødstilfelle floppy ting og kjør setup.exe derfra. det eneste problemet er at du trenger tilgang til harddisken via en bærbar PC: (

dvs det bare pratical ting jeg kan tenke på, kan du gå til en datamaskin reparasjon sted eller noe og låne deres CD-stasjonen, men noen hvor jeg dont overveie de ville gjøre det gratis og concidering at den bærbare datamaskinen kjører på kull id si at dere er på et stramt budsjett:)
Old 16th 2008 okt 06:50
Medlem Group

ha fine kull fikk meg til å le
Jeg tror ive funnet en måte jeg har en annen bærbar PC rundt til bruk skal sette disken settes i to partisjoner kopiere innholdet av vinduer cd på én deretter bruke en win98 oppstartsdiskett og kjøre setup og installere på andre parition som jeg tror vil fungere :)
Old 16th 2008 okt 07:24
Donor Group

hvordan har du tenkt å kopiere windows filene uten den primære harddisken for å starte opp fra den andre bærbare eller kan du sette 2 harddisker i den? well anyway dont installere Windows ved hjelp av andre bærbare fordi den wont arbeide med kull drevet en:) men partisjonering vil fortsatt arbeide
Old 16th 2008 okt 22:38
New Member Group

det er en vei .. ved hjelp av en USB glimtet kjøre .... jeg dont vite hvor å gjøre det .. min venn vet ... han gjorde det med sin laptop .... prøv googling om hvordan du gjør det ....
Old 19nde Oct 2008, 06:39
Moderator Group

Jepp, kan du installere fra en USB-pinne.

Blikk her: http://www.msfn.org/board/install-US...F-t120444.html

Eller for masse info: http://www.msfn.org/board/Install-XP-USB-f157.html

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Re-installere XP baxlobs Windows-operativsystemer 7 10 januar 2009 07:45
Installere en ny HD evilfantasy Drivere og flyttbare medier 4 26 desember 2008 18:31
Installere nye HDS i GAMLE stk DAllmon General Hardware Chat 8 5 august 2008 14:24
Før du installerer nye CPU Blazing933 CPUer, Hovedkort & RAM 3 29 oktober 2007 12:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.