![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nogen behage hjælp. Jeg har installeret en ny 320 GB harddisk i min pc og klonede min Windows XP OS fra min 80 GB ved hjælp af drev billede. Jeg har konstateret, at klonavl var en succes ved at fjerne de 80 GB og lavede 320 GB det primære drev. OS startet op fint og arbejdede stor, så jeg satte 80 GB tilbage i og gjorde det til slave-drev. Systemet kom tilbage op, så jeg gik ind i disk ledelse til at formatere 80 GB, men det ville ikke lade mig, fordi det sagde filerne var i brug. Så jeg brugte partition manager og formateret og slettede den aktive partition på 80 GB drev. Når jeg genstartet computeren det siges, at NTLDR manglede så jeg brugte XP Genoprettelseskonsol cd og gjorde en reparation kopieres "kopi e: \ i386 \ ntldr c: \ & e: \ i386 \ ntdetect.com c: \". Genstartet computeren og nu er det at sige windows \ system32 \ hal.dll er beskadiget eller mangler. Nogen behage hjælp. Hvad gjorde jeg, og hvad skal jeg gøre nu?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deres shure, at 80 GB er sat til slave? forsøge at afmontere 80GB og se om det virker, og hvis det gør du prøve at tilslutte de 80 gb kun og bruge noget lignende dban helt at udslette den, og se, hvad happenes
| |||
| |||
| Ja, jeg er positivie det er sat til slave. Jeg gik endog så langt som at afmontere det completey med bare 320 GB som det primære drev og jeg er stadig receving samme fejl. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| 404 blev ikke fundet |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Formindsk Windows-partition på mere end 2GB? | ryannathans | Windows-operativsystemer | 3 | 24 juli 2009 18:36 |
| Need Help Fjernelse Trojan.Vundo.H fra Windows XP | Occams Razor | Virus, Spyware & Sikkerhed | 8 | 24th Apr 2009 13:44 |
| Reparation Korrupt Windows XP Drivers - Gateway Laptop | MarkStrobel3367 | Windows-operativsystemer | 6 | 13 marts 2009 18:47 |
| Har du brug for hjælp til at reparere Windows XP | stuartwhite | Windows-operativsystemer | 30 | 7 oktober 2008 09:42 |
| Partition problem, vinduer plejer partition | ashaiba | Windows-operativsystemer | 5 | 21. mar 2008 23:46 |
| Thread Tools | |
| |