![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joku ystävällisesti auttaa. Olen asentanut uuden 320 gb kovalevyn minun pc ja kloonatun minun windows xp käyttöjärjestelmä minun 80 gb käyttäen ajaa kuva. Olen varmistanut, että klooni onnistui poistamalla 80GB ja teki 320GB ensisijainen asema. OS käynnistynyt jopa vain kauniita ja toimi hyvin niin laitoin 80GB takaisin ja tehdään se orja-asemaan. Järjestelmä tuli takaisin niin menin Levynhallinnan alustaa 80GB, mutta se ei anna minulle, koska se sanoi tiedostot olivat käytössä. Olen siis sitä käytetään partition manager ja alustetaan ja poistetaan Active osio on 80 Gt: n asemaan. Kun uudelleen tietokone se sanoi, että NTLDR puuttuu joten olen käyttänyt XP: n palautuskonsolin cd ja teki korjaus kopioida "copy e: \ i386 \ ntldr c: \ & e: \ i386 \ ntdetect.com c: \". Restarted tietokoneen ja nyt se on selvää, windows \ system32 \ Hal.dll on vioittunut tai puuttuu. Joku ystävällisesti auttaa. Mitä minä tehdä ja mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| teidän Shure että 80 gb on asetettu orja? Yritän katkaiset 80GB ja katso jos se toimii, ja jos se ei yritä yhdistävät 80 gb vain ja käyttää jotain dban kokonaan pyyhi se ja katso mitä happenes
| |||
| |||
| Kyllä, olen positivie on asetettu orja. Minulla meni jopa niin pitkälle kuin irrotat sen completey kanssa vain 320GB on keskeinen asema ja olen edelleen receving samat virheet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| 404 ei löydy |