![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Someone please help. Ik installeerde een nieuwe 320 GB harde schijf in mijn pc en gekloonde mijn Windows XP besturingssysteem van mijn 80 GB schijf met behulp van beeld. Ik had geconstateerd dat de kloon was succesvol door de opheffing van de 80GB en de 320GB de primaire schijf. Het OS opstarten tot prima en werkte geweldig, dus ik zet de 80gb terug in en maakte het de slave-station. Het systeem is een back-up dus ik ging naar schijfbeheer formatteren 80gb maar het zou laat me niet, omdat het genoemde bestanden in gebruik waren. Dus ik gebruikte partitie manager en geformatteerd en verwijderd van de actieve partitie op de 80gb schijf. Toen ik de computer opnieuw zeggen dat NTLDR ontbreekt dus gebruikte ik de xp herstel cd en heeft een reparatie gekopieerd "copy e: \ i386 \ ntldr c: \ en E: \ i386 \ ntdetect.com c: \". Herstart de computer en nu is het gezegde windows \ system32 \ Hal.dll is beschadigd of ontbreekt. Someone please help. Wat heb ik gedaan en wat moet ik doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je zeker dat de 80 GB is ingesteld op slave? maak de 80gb en kijken of dit werkt en als het gaat probeert u de 80 GB en het gebruik alleen iets als dban volledig te vegen en zie wat happenes
| |||
| |||
| Ja, ik ben positivie is ingesteld op slaaf. Ik ging zelfs zo ver als het loskoppelen van het completey met alleen de 320GB als de primaire schijf en ik ben nog steeds receving dezelfde fouten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| 404 niet gevonden |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Shrink Windows-partitie met meer dan 2GB? | ryannathans | Windows besturingssystemen | 3 | 24 jul 2009 18:36 |
| Need Help Trojan.Vundo.H verwijderen uit Windows XP | Occams Messchede | Virus, spyware & Security | 8 | 24 apr 2009 13:44 |
| Reparatie corrupte Windows XP Drivers - Gateway Laptop | MarkStrobel3367 | Windows besturingssystemen | 6 | 13 mrt 2009 18:47 |
| Hulp nodig voor het repareren van Windows XP | stuartwhite | Windows besturingssystemen | 30 | 7th Oct 2008 09:42 |
| Partitie probleem, ramen wont partitie | ashaiba | Windows besturingssystemen | 5 | 21 mrt 2008 23:46 |
| Thread Tools | |
| |