![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Noen behage hjelpe. Jeg installerte en ny 320 GB harddisk i min PC og klones min Windows XP OS fra min 80 gb bruker stasjonen bildet. Jeg bekreftet at klone var vellykket ved å fjerne 80GB og gjort 320gb primær stasjonen. OS oppstart seg helt fint og jobbet bra så jeg sette 80GB tilbake og gjorde det den underordnede stasjonen. Systemet kom opp så jeg gikk inn i Diskbehandling til å formatere 80GB men det ville ikke la meg fordi det er sagt filene var i bruk. Så jeg brukte partisjonen manager og formatert og slettet den aktive partisjonen på 80GB harddisk. Når jeg startet datamaskinen på nytt det sagt at NTLDR mangler så jeg brukte XP cd og gjorde en reparasjon kopiert "kopi e: \ i386 \ ntldr c: \ og E: \ i386 \ ntdetect.com c: \". Startet datamaskinen på nytt, og nå er det å si windows \ system32 \ hal.dll er skadet eller mangler. Noen behage hjelpe. Hva gjorde jeg gjøre og hva bør jeg gjøre nå? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| din shure at 80 GB er satt til slave? prøv å kople 80GB og se om dette virker og hvis den gjør det kan du prøve å koble den 80 GB bare og bruke noe dban å tørke det og se hva happenes
| |||
| |||
| Ja, jeg positivie det er satt til slave. Jeg gikk så langt som kobler den completey med bare 320GB som primær stasjonen og jeg fortsatt receving de samme feilene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| 404 Ikke funnet |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Krymp Windows partisjon med mer enn 2 GB? | ryannathans | Windows-operativsystemer | 3 | 24 juli 2009 18:36 |
| Trenger du hjelp Fjerne Trojan.Vundo.H fra Windows XP | Occams Razor | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 24 april 2009 13:44 |
| Reparere skadet Windows XP Drivere - Gateway Laptop | MarkStrobel3367 | Windows-operativsystemer | 6 | 13 mars 2009 18:47 |
| Trenger du hjelp til å reparere Windows XP | stuartwhite | Windows-operativsystemer | 30 | 7 oktober 2008 09:42 |
| Partisjoner problem, vinduer wont partisjon | ashaiba | Windows-operativsystemer | 5 | 21 mars 2008 23:46 |
| Thread Tools | |
| |