![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har Vista Home Premium og hver gang jeg tænder den bærbare computer, den magnifier, på skærmtastaturet og stemme fortælleren altid belastning-up. Jeg derefter lukke dem, når de starter op, og når jeg genstarter laptop igen, de viser også, op. Så kan nogen fortælle mig, hvordan du kan deaktivere dem for evigt, så ville jeg ikke se dem igen, når jeg starter den bærbare computer, da de forbruger mig tid fra lastning! 10q |
|
| |||
| |||
| Klik på Start, og skriv "msconfig" uden anførselstegn, og klik på 'start' fanen, så kig på listen for magnifier, på skærmtastaturet og stemme fortælleren (kan være formuleret anderledes) og Fjern kasserne klik derefter på OK og genstart. |
|
| |||
| |||
| StartUpLite er en letvægtsprotokol program, der kan deaktivere eller fjerne alle kendte unødvendige startprocessen poster fra din computer og dermed hurtigere startlyden procedure i dit system. http://www.malwarebytes.org/startuplite.php |
|
| |||
| |||
| @ Spencer2004 forsøgt det du suggesed men de er ikke på listen. Betyder det, at de er blevet fjernet? Kan ikke genstarte nu grund til at have opdateringer og anti-virus kører i baggrunden og ikke ønsker at stoppe dem. @ evilfantasy 10q for Deres svar, men jeg er ikke så meget interesseret i at installere ekstra programmer, jeg prefare at finde en anden måde, såsom en foreslået af Spencer2004 |
|
| |||
| |||
| Det er en 200 Kb exe, løber fra skrivebordet. Bare scan, skal du fjerne, hvad der er unødvendig og slette exe. Har du HijackThis installeret? Post en log, så jeg kan se de tjenester og fortælle dig, hvor man kan finde dem til at deaktivere dem. |
|
| |||
| |||
| Vista: Brug Defender til at overvåge og deaktivere Startup Programs 1. Åbn Windows Defender. 2. Vælg Værktøj. 3. Klik på Software Explorer. 4. Vælg Startup Programs fra kategori dropdown. 5. Gennemgå programmer i venstre rude. Valg af et program vil blive vist oplysninger om den i højre rude. 6. Hvis du vil fjerne et program fra start, skal du vælge programmet fra venstre rude, og klik på Fjerne knappen. Brug Deaktivere knappen for programmer, du ønsker at midlertidigt stop i at starte, når Windows starter. At gøre dem aktive igen, skal du blot vælge programmet og klikke på Aktivere knappen. * Efter at fjerne et program fra start, vil du muligvis ønsker at stoppe den i at køre i din nuværende session. Du skal blot vælge I øjeblikket kører programmer fra kategori dropdown. Dernæst skal du vælge programmet og klikke på Afslut proces knappen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vista plejer lad u TERN off sertain ting som for eksempel iTunes helper det wos eatin hukommelse som gale og den eneste måde jeg kunne stoppe det fra runing i bk jorden wos til delite filen completly
hvis du cant TERN off sertain ting du vil også id hente ccleaner fra download.com sin et renere som navnet siger, men det er også et startscript program prop og deliter og dos ikke køre evrytime u stjerne bærbar pc det bare set indeholder de programmer at stoppe i vista for u uden u goin tho vista indstillinger. Du kan endda delite ccleaner efter:) jeg ikke du plejer vil hente softwere til at gøre det job, du ønsker, men du kan delite det afterwords og programmer stadig plejer starte op efter en genstarte Hope this helps Mit system: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| @ Evilfantasy Jeg vil forsøge din idé, så snart jeg gå hjem. Jeg ønsker ikke at bruge programmer til at slette sådanne ting cos gang havde jeg erfaring med dem på min gamle pc og slettet ting, som jeg ikke burde have. Så bedre ikke at rod med dem. |
|
| |||
| |||
| @ Evilfantasy blot gjorde, hvad du foreslog, om Windows Defender og de ting, hvor der ikke er opført der under opstart-programmer. Behov for mere hjælp pls cos de er irriterende mig med at indlæse, når jeg starter den bærbare computer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Indlæser, Programmer i Start Start Loading Så Compuer genstarter | caselles206 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 februar 2009 11:28 |
| Hilsen programmer | setishock | Indføre Yourself Her | 4 | 1st Dec 2008 18:54 |
| Alle programmer starter bar problem | Carl | Windows-operativsystemer | 10 | 6. maj 2008 04:23 |
| Alle programmer starter bar problem | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 24th Apr 2008 13:08 |
| Strange Oprettelsesgebyrerne Programmer - AIO_Scan_CDA | faganator | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 17th Dec 2007 10:09 |
| Thread Tools | |
| |