![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minulla on Vista Home Premium ja aina kun kytket kannettavan tietokoneen, on suurennus-, ruudun näppäimistö ja äänen kertojan aina kuorma-up. En sulje sitten, kun he käynnistys-ja aina kun käynnistä tietokone uudelleen, ne myös paikalle. Joten voi joku kertoa minulle, miten voin poistaa ne ikuisesti, niin että en haluaisi nähdä ne uudelleen kun käynnistän kannettavan tietokoneen, koska ne kuluttavat minulle aikaa lataaminen! 10q |
|
| |||
| |||
| Napsauta Käynnistä-painiketta, ja kirjoita "msconfig" ilman lainausmerkkejä ja valitse sitten "käynnistys"-välilehti, sitten katso luettelo on suurennus-, ruudun näppäimistö ja äänen kertojan (voidaan muotoilla eri tavoin) ja untick laatikot sitten ok ja käynnistä uudelleen. |
|
| |||
| |||
| StartUpLite on kevyt ohjelma, joka voi poistaa tai poistaa kaikki tunnetut tarpeetonta käynnistyksen merkinnät tietokoneesta ja siten nopeuttaa käynnistyslevy menettelyä järjestelmään. http://www.malwarebytes.org/startuplite.php |
|
| |||
| |||
| @ Spencer2004 Yritti mitä suggesed mutta niitä ei ole mainittu. Tarkoittaako tämä sitä, että ne on poistettu? Ei voi käynnistää uudelleen vuoksi ottaa päivitykset ja anti-virus käynnissä taustalla ja jotka eivät halua estää heitä. @ evilfantasy 10q sinun vastauksen, mutta en ole niin paljon kiinnostunut asentaa ylimääräisiä ohjelmia, olen prefare löytää muulla tavalla, kuten yhden ehdotti Spencer2004 |
|
| |||
| |||
| Se on 200 Kb exe, alkaa työpöydältä. Just Scan, poista, mikä on tarpeetonta ja poistaa exe. Onko sinulla HijackThis asennettu? Lähetä loki, jotta voin nähdä palveluiden ja kerrotaan, mistä löytää niitä poistaa ne käytöstä. |
|
| |||
| |||
| Vista: Käytä Defender seurata ja Poista Startup Programs 1. Avaa Windows Defender. 2. Valitse Työkalut. 3. Valitse Software Explorer. 4. Valitse Startup Programs alkaen Luokka Avattavan. 5. Tarkista ohjelmien vasemmassa ruudussa. Valitseminen ohjelma näyttää sen tiedot ovat oikeassa ruudussa. 6. Jos haluat poistaa ohjelman käynnistyksen yhteydessä, valitse ohjelma vasemmassa ruudussa ja napsauta Poistaa painiketta. Käytä Poistaa käytöstä painiketta ohjelmat, joita haluat väliaikaisesti pysäyttää aloittamasta kun Windows käynnistyy. Tehdä niistä aktiivisia uudestaan, valitse ohjelma ja napsauta Ota käyttöön painiketta. * Kun poistat ohjelman käynnistyksen yhteydessä, sinulla todennäköisesti haluavat lopettaa sen suorittamisen aikana nykyisessä istunnossa. Valitse Tällä hetkellä käynnissä olevat ohjelmat alkaen Luokka Avattavan. Seuraava, valitse ohjelma ja napsauta Lopeta prosessi painiketta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| näköala tapana antaa u tiira pois sertain asioita, kuten esimerkiksi itunes auttajaa se wos eatin muistia kuin hullu ja ainoa tapa voisin lopettaa sen runing on bk kentällä wos on delite tiedosto completly
jos kallistus tiira pois sertain asioita haluat liian id lataa ccleaner alkaen download.com sen puhtaampaa kuin nimi sanoo, mutta se on myös käynnistyksen ohjelma suljetaan ja deliter ja dos ei näytetä evrytime u star laptop-pc se vain pohjimmiltaan asetetaan ohjelmat pysähdyttävä näköala U ilman u menossa tho näköala asetukset. voisit edes delite ccleaner jälkeen:) En ole sinun tapana halua ladata softwere tekemään työtä haluat mutta voit delite se jälkikäteen ja ohjelmia vielä tapana käynnistysvaiheen jälkeen restart toivomme, että tämä auttaa My System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| @ Evilfantasy aion yrittää ideasi heti mennä kotiin. En halua käyttää ohjelmat poistaa muun muassa cos kerran minulla oli experiance niitä vanhan tietokoneen ja poistaa asioita, joita minun ei olisi pitänyt. Joten parempi olla touhuta heidän kanssaan. |
|
| |||
| |||
| @ Evilfantasy vain teki sen, mitä te sanoitte, että tästä Windows Defender ja ne asiat, joissa ei ole mainittu siellä käynnistys-ohjelmia. Tarvitsetko lisää apua pls cos ne ärsyttävät minua ottaa ladata aina, kun käynnistän tietokoneen välille. |