mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Hulp nodig met een start-up programma's

Reply

Thread Tools
Old 22 november 2007, 10:19
Lid Fractie

Default Hulp nodig met een start-up programma's

Hoi, Ik heb Vista Home Premium en wanneer ik op de laptop, het vergrootglas, on-screen toetsenbord en de stem verteller altijd belasting-up. Ik sluit wanneer ze opstarten en wanneer ik de laptop weer opnieuw, maar ook zien.

Dus kan iemand mij vertellen hoe ze voorgoed uit te schakelen, zodat ik niet zou zien als ik weer beginnen met de laptop, omdat zij consumeren me tijd vanaf het laden!

10q
Old 22 nov 2007, 10:44
Donor Groep

Klik op Start, typ "msconfig" zonder de aanhalingstekens, klik op de 'startup' tab, dan kijk in de lijst voor de vergroting en on-screen toetsenbord en de stem verteller (kan anders worden geformuleerd) en vink de vakjes aan en klik op OK en herstart.
Old 22 november 2007, 10:57
Moderator Groep

StartUpLite is een lichtgewicht programma dat kan uitschakelen of verwijderen van alle bekende onnodige startup items uit uw computer en dus sneller de procedure opstarten van uw systeem.

http://www.malwarebytes.org/startuplite.php

Old 22 november 2007, 11:35
Lid Fractie

@ Spencer2004 Geprobeerd wat je suggesed maar ze zijn niet opgenomen. Betekent dit dat ze zijn verwijderd? Kan niet opnieuw opstarten als gevolg van die updates en anti-virus op de achtergrond en niet wensen te stoppen.

@ evilfantasy 10q voor uw antwoord, maar ben er niet zo veel belangstelling voor het installeren van extra programma's, ik prefare te vinden op een andere manier zoals het door Spencer2004
Old 22 november 2007, 12:01
Moderator Groep

Het is een exe 200 Kb, loopt van het bureaublad. Just scannen, verwijder wat overbodig is en verwijder de exe.

Heeft u HijackThis geïnstalleerd? Post een log, zodat ik kan zien de diensten en u vertellen waar je ze uitschakelen.

Old 22 november 2007, 14:24
Moderator Groep

Vista: Gebruik Defender te controleren en uitschakelen Opstartprogramma's

1. Open Windows Defender.

2. Selecteer Gereedschap.

3. Klik op Software Explorer.

4. Selecteer Opstartprogramma's uit de vervolgkeuzelijst Categorie.

5. Bekijk de programma's in het linkerdeelvenster. Het selecteren van een programma wordt weergegeven informatie over het in het rechterdeelvenster.

6. Als u een programma opstart, kiest u het programma in het linkerdeelvenster en klik op de Verwijderen knop. Gebruik de Uitschakelen knop voor programma's die je wilt tijdelijk stop te starten wanneer Windows wordt gestart. Om ze weer actief, selecteert u het programma en klik op de In staat stellen knop.

* Na het verwijderen van een programma opstart, zal je waarschijnlijk wilt stoppen met het uit de loop van uw huidige sessie. Selecteert u Actieve programma's uit de vervolgkeuzelijst Categorie. Vervolgens kiest u het programma en klik op de Proces beëindigen knop.

Old 22 november 2007, 16:00
Donor Groep

Vista wont laat u stern af sertain dingen zoals bijvoorbeeld iTunes helper het WOS eatin geheugen als een bezetene en de enige manier waarop ik kan stoppen van runing in de bk grond WOS te delite het dossier compleet

Als u huicheltaal stern af sertain dingen die je wilt te downloaden id ccleaner uit download.com haar een schoner zoals de naam al zegt, maar het is ook een programma opstarten stop en deliter en dos not run evrytime u star laptop-pc het gewoon feite stelt de programma's om te stoppen in Vista voor u, zonder u goin tho vergezicht instellingen. U kunt zelfs delite ccleaner na:) I wont u wilt downloaden softwere om de taak die u wilt, maar u kunt delite het afterwords en de programma's nog WONT opstart na een opnieuw hoop dat dit helpt

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 22 november 2007, 16:05
Moderator Groep

U kunt ook zoeken CCleaner via onze Downloads sectie hier op TCF.

Old 23 november 2007, 02:40
Lid Fractie

@ Evilfantasy ik zal proberen uw idee zo snel als ik naar huis gaan.

Ik wil niet dat het gebruik van programma's te verwijderen die dingen cos keer had ik ervaring met hen op mijn oude PC en verwijderd dingen die ik niet mag hebben. Dus beter geen rotzooi met hen.
Old 24 nov 2007, 03:44
Lid Fractie

@ Evilfantasy Net deed wat u stelt over de Windows Defender en die dingen waar die niet zijn opgenomen onder de start-up programma's.

Meer hulp nodig pls cos ze vervelend me hoeft te laden zodra ik de laptop.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vista Laadt, Programma's in het opstartmenu Start Laden Dan Compuer opnieuw opgestart caselles206 Windows besturingssystemen 2 17 feb 2009 11:28
Groeten's setishock Introduceer jezelf hier 4 1 Dec 2008 18:54
Alle programma's beginnen bar probleem Carl Windows besturingssystemen 10 6 mei 2008 04:23
Alle programma's beginnen bar probleem evilfantasy Virus, spyware & Security 6 24 apr 2008 13:08
Strange Start-up's - AIO_Scan_CDA faganator Virus, spyware & Security 1 17 dec 2007 10:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.