mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Trenger du hjelp med oppstart programmer

Reply

Thread Tools
Old 22. Nov 2007, 10:19
Medlem Group

Hei, jeg har Vista Home Premium og når jeg slår på den bærbare datamaskinen, den magnifier, skjermtastaturet og stemmen forteller alltid laste opp. Jeg lukk dem når de oppstart og når jeg starter den bærbare datamaskinen på nytt, de også opp.

Så kan noen fortelle meg hvordan du deaktiverer dem for alltid, slik at jeg ikke ville se dem igjen når jeg starter den bærbare siden de bruker meg tid fra lasting!

10q
Old 22 november 2007, 10:44
Donor Group

Klikk Start, og skriv "msconfig" uten anførselstegn, og klikk på "oppstart"-fanen, og deretter se på listen for magnifier, skjermtastaturet og stemmen forteller (kan være worded annerledes) og untick boksene klikk OK og start.
Old 22. Nov 2007, 10:57
Moderator Group

StartUpLite er et lett program som kan deaktivere eller fjerne alle kjente unødvendig oppstart entries fra datamaskinen, og dermed raskere oppstartstypen prosedyre for systemet.

http://www.malwarebytes.org/startuplite.php

Old 22. Nov 2007, 11:35
Medlem Group

@ Spencer2004 Prøvde det du suggesed men de er ikke oppført der. Betyr det at de har blitt fjernet? Kan ikke starte nå grunn til å få oppdateringer og antivirus-kjører i bakgrunnen og ikke ønsker å stoppe dem.

@ evilfantasy 10q for svaret, men er ikke mye interessert i å installere ekstra programmer, jeg prefare å finne en annen måte slik som den ble foreslått av Spencer2004
Old 22. Nov 2007, 12:01
Moderator Group

Det er en 200 Kb exe, går fra skrivebordet. Just Scan, fjerner du det som er unødvendige og slette exe.

Har du HijackThis installert? Post en logg slik at jeg kan se og fortelle deg hvor du finner dem å deaktivere dem.

Old 22. Nov 2007, 14:24
Moderator Group

Vista: Bruk Defender til å overvåke og Disable Startup Programs

1. Åpne Windows Defender.

2. Velg Verktøy.

3. Klikk Software Explorer.

4. Velg Startup Programs fra Kategori rullegardinlisten.

5. Review programmene i den venstre ruten. Velge et program som viser informasjon om det i den høyre ruten.

6. Å fjerne et program fra oppstart, velger du programmet fra den venstre ruten, og klikk Fjerne knappen. Bruk Deaktivere for programmene du vil midlertidig stoppe starter når Windows starter. Å gjøre dem aktive igjen, velger du bare programmet, og klikk Aktivere knappen.

* Når du fjerner et program fra oppstart, har du sannsynligvis vil ønske å stoppe det fra å kjøre under den gjeldende økten. Bare velg Aktive programmer fra Kategori rullegardinlisten. Neste, velg programmet og klikk Avslutt prosess knappen.

Old 22. Nov 2007, 16:00
Donor Group

vista wont la u tern av sertain ting som for eksempel iTunes helper det wos eatin minne som gal, og den eneste måten jeg kunne stoppe den fra runing i bk bakken wos til delite filen completly

Hvis du skrånende tern av sertain ting du ønsker for id download ccleaner fra download.com sine en støvsuger som navnet sier, men det er også en oppstartsprogrammet stopper og deliter og dos ikke kjøre evrytime u star laptop-PC det bare utgangspunktet setter programmer å stoppe i vista for u uten u skal tho vista innstillingene. Du kan selv delite ccleaner etter:) i no du wont vil laste ned softwere å gjøre jobben du ønsker, men du kan delite det afterwords og programmene fremdeles wont starte opp etter en start håper dette hjelper

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1.50 gig DDR
Graphics Card (s):
256mb pci G-force
Lydkort:
Sound Blaster HD 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY luftkjølte heatsink
Nettverk / Internett:
jomfru 50Mbps
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 22. Nov 2007, 16:05
Moderator Group

Du kan også finne CCleaner gjennom vår Nedlastinger seksjon her på TCF.

Old 23 Nov 2007, 02:40
Medlem Group

@ Evilfantasy Jeg vil prøve ideen så snart jeg dra hjem.

Jeg ønsker ikke å bruke programmene til å slette slike ting cos gang jeg hadde experiance med dem på min gamle PC og slettet ting som jeg ikke burde ha. Så bedre å ikke rote med dem.
Old 24 november 2007, 03:44
Medlem Group

@ Evilfantasy Bare gjorde hva du foreslo om Windows Defender, og de tingene der ikke er oppført der under oppstart programmer.

Trenger du mer hjelp pls cos de irriterende meg å måtte laste når jeg starter den bærbare datamaskinen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.