mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

. Net Framework Fejl ved opstart

Reply

Thread Tools
Old 19 maj 2008, 13:42
Ny Medlem Gruppen

RAM: 2GB
Producent: Advent

Hey gutter, jeg håber nogen kan hjælpe mig med denne fejl, jeg får på hver opstart. Det begyndte at ske, når jeg installerede Blue Soleil driver for min Bluetooth-dongle.

Hver gang jeg ville prøve at bruge bluetooth i min mobil til computer-software (Samsung PC Studio) Jeg ville få en blå skærm med døden. Jeg kan ikke huske, at især fejl selv. Men anyway, jeg afinstalleret Blue Soleil, og har ikke haft den blå skærm siden.

Men, ved start, får jeg denne fejl hver gang. Jeg håber nogen kan give en vis følelse af det, og hjælpe mig på min vej til at slippe af med det!

Jeg har vedhæftet filen (forhåbentlig lol) af de fejl jeg får. Jeg har forsøgt at genskabe, men en eller anden grund min computer bare ikke vil gendanne, får den til at genstarte smule, men ikke yderligere, så jeg er nødt til at slukke for den og så får jeg "genskabe har tabt" på blusse op igen.
Vedhæftede filer
File Type: txt JIT debugger.txt (4,2 KB, 12 visninger)
Old 20. maj 2008, 12:52
Redaktør Gruppen

Hvilken version af Blue Soleil bruger du?

De nyere versioner tilsyneladende ikke har dette problem. Men du er nødt til at betale for at opgradere.

http://www.bluesoleil.com/products/

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.