![]() |
|
| |||
| |||
| OS: Vista 32Bit RAM: 2GB Fabrikant: Advent Hey guys, ik hoop dat iemand me kan helpen met deze fout ik op elke opstarten krijgen. Het begon te gebeuren als ik de installatie van de Blue Soleil stuurprogramma voor mijn Bluetooth-dongle. Everytime Ik zou proberen om bluetooth gebruiken in mijn mobiele telefoon naar de computer software (Samsung PC Studio) Ik krijg een blauw scherm van de dood. Ik kan me niet herinneren dat bepaalde fouten wel. Maar goed, ik uninstalled Blue Soleil en hebben niet het blauwe scherm sinds. Echter, bij het opstarten, krijg ik deze fout Everytime. Ik hoop dat iemand kan een gevoel van te maken en me helpen op mijn manier om hem weg te gooien! Ik heb de bijgevoegde bestand (hopelijk lol) van de fout die ik krijg. Ik heb geprobeerd te herstellen, maar om wat voor reden mijn computer gewoon niet zal herstellen, krijgt het aan de herstart beetje, maar niet verder, dus ik heb uit te schakelen en dan krijg ik "herstellen is mislukt" op te starten weer op. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke versie van Blue Soleil gebruikt u? De nieuwere versies blijkbaar niet over dit probleem. Maar je moet betalen om te upgraden. http://www.bluesoleil.com/products/