mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

. NET Framework Feil ved oppstart

Reply

Thread Tools
Old 19nde mai 2008 13:42
New Member Group

Default . NET Framework Feil ved oppstart

RAM: 2GB
Produsent: Advent

Hei folkens, jeg håper noen kan hjelpe meg med denne feilen jeg på hver oppstart. Det begynte å skje når jeg installerte Blue Soleil sjåfør for Bluetooth-dongle.

Everytime Jeg ville forsøke å bruke bluetooth i min mobil til maskinen programvare (Samsung PC Studio) jeg ville få en blåfarge skjermen av død. Jeg kan ikke huske at bestemte feilen selv. Men likevel, avinstallerte jeg Blue Soleil og har ikke hatt den blå skjermen siden.

Men ved oppstart, får jeg denne feilmeldingen hver gang. Jeg håper noen kan gjøre noen følelse av det og hjelpe meg på vei til å bli kvitt det!

Jeg har lagt ved filen (forhåpentligvis lol) av feilen jeg får. Jeg har prøvd å gjenopprette men for noen grunn maskinen min bare ikke vil gjenopprette, får den til å starte litt, men ikke lenger, så jeg må slå den av og så får jeg "gjenoppretter har mislyktes" på starte opp igjen.
Vedlagte filer
File Type: txt JIT debugger.txt (4,2 KB, 11 visninger)
Old 20 mai 2008, 12:52
Moderator Group

Default . NET Framework Feil ved oppstart

Hvilken versjon av Blue Soleil bruker du?

De nyere versjonene tilsynelatende ikke har dette problemet. Men du må betale for å oppgradere.

http://www.bluesoleil.com/products/

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
. NET Framework Feil under Windows 7 X64 robina80 Windows-operativsystemer 11 14 november 2009 07:48
Oppstart Application Hjelp - Sett en. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer Sasstraliss Windows-operativsystemer 1 4 mai 2009 09:52
Checksum feil ved oppstart? EddieVersatile General Hardware Chat 4 6 januar 2009 03:40
Kan ikke installere net.framework 3.5 RobT Windows-operativsystemer 1 19 nov 2008 08:06
Feilmelding ved oppstart deedee68 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 14nde sep 2008 08:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.