![]() |
|
| |||
| |||
| OS: Vista 32Bit RAM: 2GB Produsent: Advent Hei folkens, jeg håper noen kan hjelpe meg med denne feilen jeg på hver oppstart. Det begynte å skje når jeg installerte Blue Soleil sjåfør for Bluetooth-dongle. Everytime Jeg ville forsøke å bruke bluetooth i min mobil til maskinen programvare (Samsung PC Studio) jeg ville få en blåfarge skjermen av død. Jeg kan ikke huske at bestemte feilen selv. Men likevel, avinstallerte jeg Blue Soleil og har ikke hatt den blå skjermen siden. Men ved oppstart, får jeg denne feilmeldingen hver gang. Jeg håper noen kan gjøre noen følelse av det og hjelpe meg på vei til å bli kvitt det! Jeg har lagt ved filen (forhåpentligvis lol) av feilen jeg får. Jeg har prøvd å gjenopprette men for noen grunn maskinen min bare ikke vil gjenopprette, får den til å starte litt, men ikke lenger, så jeg må slå den av og så får jeg "gjenoppretter har mislyktes" på starte opp igjen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken versjon av Blue Soleil bruker du? De nyere versjonene tilsynelatende ikke har dette problemet. Men du må betale for å oppgradere. http://www.bluesoleil.com/products/
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| . NET Framework Feil under Windows 7 X64 | robina80 | Windows-operativsystemer | 11 | 14 november 2009 07:48 |
| Oppstart Application Hjelp - Sett en. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer | Sasstraliss | Windows-operativsystemer | 1 | 4 mai 2009 09:52 |
| Checksum feil ved oppstart? | EddieVersatile | General Hardware Chat | 4 | 6 januar 2009 03:40 |
| Kan ikke installere net.framework 3.5 | RobT | Windows-operativsystemer | 1 | 19 nov 2008 08:06 |
| Feilmelding ved oppstart | deedee68 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 14nde sep 2008 08:34 |
| Thread Tools | |
| |