mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Netværksdrev og 'klæbrig' autorun.inf problemer.

Reply

Thread Tools
Old 18. juni 2009, 20:23
Ny Medlem Gruppen

Default Netværksdrev og 'klæbrig' autorun.inf problemer.

Hej

Lige bygget en ny computer og kører Vista 64 Ultimate.

For at lette indsamling af filer og indstillinger på min gamle computer, jeg installerede filer til at køre Vista "Easy Transfer 'på roden menuen af mine netværksdrev - herunder autorun.inf fil. Jeg kørte det på min gamle computer, der kører Windows XP. Ingen problemer.

Men når jeg tilknyttet netværket harddisk til min nye computer, så jeg kunne få adgang til filer på den, straks samlet op autorun.inf fil og forsøgte at køre Easy Transfer, som jeg har annulleret.

Jeg derefter flyttes de ulovlige filer til en anden mappe på disken, så den autorun.inf ikke længere var den på roden.

Men når jeg dobbelt klikker på ikonet for netværksdrev i "computer" i "Stat" menu i stedet for at udforske det, det kommer op med 'ansøgning ikke fundet' og den første indrejse når højre klikke på ikonet 'Kør Windows Let Transfer '. Det lader til, at Vista har besluttet, at netværket disk bør indeholde autorun.inf fil og det er bu ** ninger, hvis det kommer til at skifte mening.

Jeg har frakoblet og remapped drevet flere gange, med genstarter i mellem, men hver gang jeg remap drevet, og dobbeltklik på ikonet i "computer" den samme "Application ikke fundet 'fejl dukker op, og den første indrejse på rhight klik stadig 'er stadig' Kør Windows Overførsel''.

Selv om det er let nok at højreklikke og vælge udforske, I'd dyrt elsker at vide, hvordan man overbevise Vista, at netværket disk's primære funktion er ikke til at køre Windows Overførsel.

Nogen idéer?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.