Verkkoasemaan ja "tahmea" autorun.inf ongelmia. Hei
Juuri rakennettu uusi tietokone ja käynnissä näköala 64 lopullinen.
Helpottamiseksi kerätä tiedostoja ja asetuksia minun vanha tietokone, olen asentanut tiedostot Juoksevaa Vista 'Easy Transfer "sen root valikosta minun verkkoasemaan - myös autorun.inf tiedosto. Sitten oli se vanha tietokone Windows XP: ssä. Ei ongelmia.
Kuitenkin silloin, kun olen kartoittanut verkon levy minun uuden tietokoneen niin, että voisin käyttää kuvaa, se heti piristyi autorun.inf tiedosto ja yritti suorittaa Easy Transfer, jonka olen peruuttanut.
Sitten siirretään rikkoneen tiedostoja toiseen kansioon asema siten, että autorun.inf oli enää annetun root.
Kuitenkin aina kun kaksoisnapsauttamalla kuvaketta verkkoasemaan "Tietokone", koska "Stat-valikkoa eikä tutkitaan, se tulee laatia hakemuksesta ei löydy", ja ensimmäisen erän, kun oikeus kuvakkeen on "Suorita Windowsin Siirto ". Vaikuttaa siltä, että Vista on päättänyt, että verkko-levyn pitäisi sisältää Autorun.inf-tiedosto, ja se on bu ** takaisin, jos se aikoo muuttaa mieltään.
Olen irti ja remapped ajaa useita kertoja, reboots välillä, mutta aina kun olen remap asema ja kaksoisnapsauta kuvaketta "tietokoneella" sama "Sovellus ei löydy" virhe tulee ja ensimmäisen merkinnän rhight napsautus edelleen "on edelleen" Suorita Windows Easy Transfer''.
Vaikka on helppoa tarpeeksi oikealle napsauttamalla ja valitse tutkia, I'd kalliisti rakkaus tietää miten vakuuttaa Vista, että verkon levyn ensisijainen tehtävä ei ole Windows Easy Transfer.
Any ideas? |