mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Network Drive en 'sticky' autorun.inf problemen.

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 20:23
Nieuw Lid Fractie

Default Network Drive en 'sticky' autorun.inf problemen.

Hoi

Net een nieuwe computer gebouwd en draait Vista 64 Ultimate.

Ter vergemakkelijking van het verzamelen van bestanden en instellingen op mijn oude computer, installeerde ik de bestanden voor het draaien van Vista 'Easy Transfer' op de root-menu van mijn netwerk drive - inclusief het autorun.inf-bestand. Ik heb toen liep het op mijn oude computer met Windows XP. Geen problemen.

Echter, toen ik in kaart gebracht van het netwerk schijf naar mijn nieuwe computer, zodat ik kon toegang krijgen tot de bestanden op, het direct opgepikt autorun.inf bestand en probeerde te lopen Easy Transfer, dat ik geannuleerd.

Ik vervolgens de bestanden naar een andere map op de schijf, zodat de autorun.inf was niet langer over de wortel.

Echter, wanneer ik dubbelklik op het pictogram voor netwerk-station in 'Computer' in de 'Stat' menu, in plaats van het verkennen, het komt met een 'aanvraag niet gevonden "en de eerste binnenkomst als rechts te klikken op het pictogram' Run Windows Easy Transfer '. Het lijkt erop dat Vista heeft besloten dat het netwerk schijf bevat het autorun.inf-bestand en het is bu ** beschouwd als het gaat om haar gedachten.

Ik heb losgekoppeld en remapped de aandrijving meerdere malen met een herstart in tussen, maar elke keer als ik remap de drive en dubbelklik op het icoontje in 'computer' hetzelfde 'Toepassing niet gevonden' foutmelding komt en het eerste item op rhight klik nog 'is nog steeds' Uitvoeren van Windows Easy Transfer''.

Hoewel het makkelijk genoeg naar rechts klik en kies verkennen, I'd love to dierbare weet te overtuigen dat Vista het netwerk schijf de primaire functie is niet Windows Easy Transfer.

Any ideas?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Autorun modding voor Externe Hard Drive - Autoplay een geluid wanneer aangesloten Clayton Multimedia & Codecs 6 29 mrt 2009 20:05
Logs van kleverige thingie2 Virus, spyware & Security 17 20 dec 2008 13:49
Netwerk Problemen afrer instal nieuwe Hard Drive dennykyser Netwerken, modems & VoIP 2 18 Jan 2008 09:14
Netwerk problemen met nieuwe LAN-kaart Johno4566 Netwerken, modems & VoIP 3 8 Nov 2007 15:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.