mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ny Acer Desktop Vista OS. Ikke kan få Screensaver til at arbejde.

Reply

Thread Tools
Old 13. maj 2009, 15:38
Medlem Gruppen

Default Ny Acer Desktop Vista OS. Ikke kan få Screensaver til at arbejde.

Bbought nye Acer Aspire lørdag med Vista Home installeret. Efter en kæmpe kamp at få mine ting fra gamle pc på ny en endelig op at køre. UNDTAGEN prøve så jeg må jeg ikke kan få pauseskærmen til at drive eller strømindstillinger for at slå overvågning fra. Jeg har været igennem processen upteen gange med forskellige screensavers men når jeg vælge 'Indstillinger' jeg altid får en boks sige der er ingen indstillinger tilgængelige. Aldrig haft noget lignende før. Ikke en stor fejl, men det drivende mig bims, at jeg ikke kan løse det. Preview vindue værker, men det vil ikke komme på, og den effekt indstillinger er tilgængelige, men ikke er i drift.
Enhver ideer please?
Gari

Sorry folks, netop set stillingen nedenfor med samme problem. Vil forsøge en kabelforbundet op musen morgen.
Old 14. maj 2009, 07:21
Medlem Gruppen

Installeret kablede mus - problemet løst!.
Nu er alt, hvad jeg skal gøre, er at beslutte, hvorvidt det er umagen værd nødlanding på vandet bekvemmeligheden af den trådløse mus til fordel for screensaver og effektindstilling faciliteter.
Gari
Old 14. maj 2009, 13:43
Donor-Gruppen

Strange løsning.

Er du sikker på, at 'hvad gjorde det? Hvis du ikke installerer nogen opdateringer eller noget th samme tid?

En Vista Update eller Service Pack ville være langt mere tilbøjelige til at løse det.

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Acer Aspire Just wont arbejde! roheel Laptops, Mobiles & PDA'er 1 20 November 2009 15:51
Ajourføring en Acer Sysem, vil Vista Still Work?? minder Windows-operativsystemer 1 18 august 2009 06:03
Screensaver problem med Vista VNani Windows-operativsystemer 3 13th Dec 2008 22:49
Er Acer F-22 Arbejde med 64 bit Vista? Rapolyne Grafikkort & Monitors 7 4 november 2008 06:47
Acer bærbar med Vista -> XP jgott Windows-operativsystemer 7 20. sep 2007 04:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.