![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Bbought uusi Acer Aspire lauantaina kanssa Vista Home asennettuna. Kun jättimäinen taistelu saan kamaa vanhoista PC päälle uusi, vihdoin vauhtiin. PAITSI kokeilla saan En pysty näytönsäästäjän toimimaan eikä tehoasetukset kääntää näytön pois päältä. Olen käynyt läpi prosessin upteen kertaa eri näytönsäästäjiä, mutta kun valitsen "asetukset" Minulla on aina ruutuun sanomalla on asetuksia ei saatavilla. Ei ole koskaan ollut mitään tällaista ennen. Ei suuri virhe, mutta se ajo minulle hassu, että en voi korjata sen. Esikatseluikkunassa toimii, mutta se ei tullut, ja virta-asetukset ovat käytettävissä, mutta eivät toimi. Any ideas please? Garin Sorry folks, juuri nähneet alemmassa samanlainen ongelma. Yritän Wired jopa hiiri huomenna. |
|
| |||
| |||
| Installed wired hiiri - ongelma ratkaistu!. Nyt minun täytyy tehdä, on päättää, onko kannattavaa pakkolasku veteen kätevästi langattoman hiiren hyväksi näytönsäästäjä ja tehoasetus facilities. Garin |
|
| |||
| |||
| Strange ratkaisu. Oletko varma, että juuri se? Ette asentaa päivityksiä tai mitään th samanaikaisesti? Vista-päivitys tai Service Pack olisi paljon todennäköisemmin ratkaisemiseksi.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Acer Aspire vain tapa aikaansaada! | roheel | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 20 marraskuu 2009 15:51 |
| Päivitetään yksi Acer Sysem, tulee Vista edelleen? | turvamies | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 18th Aug 2009 06:03 |
| Screensaver ongelma Vista | VNani | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 13. Joulukuu 2008 22:49 |
| Onko Acer F-22 Liity 64 bittinen Vista? | Rapolyne | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 4. marraskuu 2008 06:47 |
| Acer laptop with Vista -> XP | jgott | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 20 Sep 2007 04:56 |
| Thread Tools | |
| |