mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Nieuwe Acer Desktop Vista OS. Can't Get Screensaver te werken.

Reply

Thread Tools
Old 13 mei 2009, 15:38
Lid Fractie

Default Nieuwe Acer Desktop Vista OS. Can't Get Screensaver te werken.

Bbought nieuwe Acer Aspire op zaterdag met Vista Home geïnstalleerd. Na een gigantische strijd om mijn spullen uit oude pc naar een nieuwe, eindelijk up and running. BEHALVE proberen als ik mag ik niet kan krijgen de screensaver te bedienen en de instellingen van het motorvermogen om de monitor uit te schakelen. Ik was door het proces upteen tijden met verschillende screensavers, maar als ik kies' instellingen 'Ik krijg altijd een doos zeggen er zijn geen instellingen beschikbaar. Nooit iets zoals dit eerder. Niet een grote fout, maar het is me gestippeld dat ik niet kan repareren. Het preview-venster werkt, maar het zal niet komen, en de kracht instellingen zijn beschikbaar, maar niet actief zijn.
Any ideas alstublieft?
Gari

Sorry mensen, maar gezien de post hieronder met hetzelfde probleem. Zal proberen een bedrade muis tot morgen.
Old 14 mei 2009, 07:21
Lid Fractie

Geïnstalleerd bedrade muis - probleem opgelost!.
Nu alles wat ik moet doen, is bepalen of het is de moeite waard te water het gemak van de draadloze muis ten gunste van de screensaver en macht instelling faciliteiten.
Gari
Old 14 mei 2009, 13:43
Donor Groep

Vreemde oplossing.

Weet je zeker dat dat is wat het gedaan heeft? U heeft niet alle updates installeren of iets op th dezelfde tijd?

Een Vista-update of Service Pack zou veel meer kans op een oplossing.

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.