mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ny Acer Desktop Vista OS. Får ikke Screensaver å fungere.

Reply

Thread Tools
Old 13 mai 2009, 15:38
Medlem Group

Default Ny Acer Desktop Vista OS. Får ikke Screensaver å fungere.

Bbought ny Acer Aspire lørdag med Vista Home installert. Etter en Mammoth kamp for å få ting fra gamle PCen på nytt, endelig oppe og går. UNNTATT prøve som jeg kan jeg ikke kan få skjermsparerens å operere eller at strømmen for å slå skjermen av. Jeg har vært gjennom prosessen upteen ganger med ulike skjermsparere, men når jeg velger "Innstillinger" Jeg har alltid få en boks som sier det ikke er tilgjengelige. Aldri hatt noe lignende før. Ikke en stor feil, men det driver meg sprø at jeg ikke kan fikse det. Forhåndsvisningsvinduet verk, men det vil ikke komme på, og at strømmen er tilgjengelige men ikke operere.
Ideer kan du?
Gari

Beklager folkens, bare sett innlegget nedenfor med samme problem. Vil forsøke et kablet opp musen morgen.
Old 14 mai 2009, 07:21
Medlem Group

Installed kablet mus - problemet løst!.
Nå er alt jeg har å gjøre er å bestemme om det er verdt ditching fordelene med den trådløse musen i favør av skjermsparer og makt innstillingen fasiliteter.
Gari
Old 14 mai 2009, 13:43
Donor Group

Stange løsning.

Er du sikker på at det er hva gjorde det? Du installerte ikke noen oppdateringer eller noe i den samme tid?

En Vista Update eller Service Pack ville være mye mer sannsynlig å løse det.

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Acer Aspire Just wont arbeide! roheel Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 20 november 2009 15:51
Oppdatere en Acer Sysem, vil Vista fremdeles arbeide? minder Windows-operativsystemer 1 18 august 2009 06:03
Skjermsparer problem med Vista VNani Windows-operativsystemer 3 13 desember 2008 22:49
Har Acer F-22 Arbeid Med 64 bit Vista? Rapolyne Kabinetter & Skjermer 7 4 nov 2008 06:47
Acer laptop med Vista -> XP jgott Windows-operativsystemer 7 20nde sep 2007 04:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.