![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Bbought nya Acer Aspire på lördag med Vista Home installerat. Efter en gigantisk kamp för att få mina saker från gamla datorn på nytt en slutligen igång. FÖRUTOM försöker jag får jag kan inte få skärmsläckaren att fungera eller motorinställningar att vända skärmen avstängd. Jag har gått igenom processen upteen gånger med olika skärmsläckare men när jag väljer "Inställningar" Jag har alltid få en box att säga att det inte finns några inställningar tillgängliga. Aldrig haft något liknande förut. Inte ett större fel, men det driver mig FNOSKIG att jag inte kan fixa det. Förhandsgranskningsfönstret produktioner men det kommer inte komma på, och motorinställningar finns men inte fungerar. Alla idéer tack? Gari Sorry folks, just sett befattningen under med samma problem. Kommer försöka trådnät upp musen morgon. |
|
| |||
| |||
| Installerad kabelansluten mus - problemet löst!. Nu är allt jag behöver göra är att avgöra om det är värt dumpar bekvämligheten med den trådlösa musen för skärmsläckare och effektinställning anläggningar. Gari |
|
| |||
| |||
| Strange lösning. Är du säker på att det är vad gjorde det? Du har inte installerat några uppdateringar eller någonting: e samma gång? En Vista Update eller Service Pack skulle vara mycket mer benägna att lösa det.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |