mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ny Build forsøger at installere Vista ..

Reply

Thread Tools
Old 17. april 2009, 14:45
Donor-Gruppen

Default Ny Build forsøger at installere Vista ..

Ok bare færdig min opbygningsgrad (godt nok til at køre Vista anyway .. flere ting vil komme)

Og jeg sidder på Hvor vil du installere Vista? skærmen ..

Jeg har en 250 GB (hvor jeg ønsker vista), som er Disk 1 - Ikke allokeret plads

og en 1 TB som er Disk 0 også utildelte rummet.

Men det bliver ved med at sige "Windows kan ikke finde en systemdiskenhed, der opfylder kriterierne for installation"

Selv efter separation i en 10 GB og derefter resten eller en 222GB og 10 GB .. og derefter formatering større en, er det stadig, siger denne fejl.

Jeg har virkelig brug for at sortere denne aften, hvis du kan hjælpe
Old 17. april 2009, 15:37
Medlem Gruppen

heyy dude, du har måske allerede set det, eller du måske ikke har.

sin første GOD Microsoft Hjælp og support side ive ses forhåbentlig det hjælper!

http://support.microsoft.com/kb/927520

fra min skimme læst, ser det ud til sin enten din hdd controller isnt støttes, eller driverne Arnt dér, eller din BIOS skal opdateres, men jeg har ikke læst det i store detaljer, hvis im ærlige.

MCTW
Old 17. april 2009, 15:47
Donor-Gruppen

Ingen bekymrer mate synes at være sorteret!

Jeg kun var nødt til at ændre den registeransvarlige fra IDE til AHCPI .. idiot!

Ekspanderende Files nu .. lol, synes at have været på 0% for et stykke tid, men ..
Oh well mindst Jeg får et sted

Hvis det ikke igen vil jeg gå tilbage til dit link, cheers for svar, jeg er virkelig træt, men jeg ønsker at få dette gjort, før jeg går i seng ..
Old 17. april 2009, 15:54
Donor-Gruppen

AArgh .. nu er det regner theres manglende filer .. genstarte installationen ..

Før du springe til konklusioner fyrene dette er en legit kopi.

Jeg tror ikke på at rippe MS slukket, selv om det kan være over prissættes de stadig gøre en pokkers godt stykke arbejde, og hvis alle downloadede forfalskninger de ville forsvinde ..

Undskyld den tirade ..

Noget jeg kan gøre andre at genstarte installationen, og prøv igen?
Old 17. april 2009, 16:04
Donor-Gruppen

Jeg mener, at denne fejl kommer op, hvis den partition du forsøger at bruge ikke er indstillet til aktiv.
Hvis det ikke, indstille målet partition til "Aktiv" og se om du taber problem.

Acronis Disk Director eller noget lignende vil gøre dette for dig ..... ikke er sikker, hvis indstillingen er tilgængelig på installation eller ej.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 18. april 2009, 01:19
Donor-Gruppen

Ok nu sine ikke lade mig installere igen ..
Der står ikke i stand til at finde et område på volumen, der opfylder kriterierne for installation .. Men denne gang sin et ekstra vindue poppet op

Så det siger videre, at dens fundet plads på min 1 TB at installere der Klik på OK for at fortsætte med at .. men jeg ønsker ikke at så jeg klikker annullere ..

samme igen .. mareridt.

Og takket phil., men jeg kan ikke finde nogen valgmuligheder ligesom .. Jeg vil holde spilder tiden, selv om.
Old 18. april 2009, 01:59
Donor-Gruppen

Ah det var mig at blive tyk igen.

I'd flyttet rundt HDD's i SATA-porte, og så den BIOS var forblevet det samme, men naturligvis nu svarede til forskellige drev. Og så selvfølgelig Windows ikke vil installere noget, der ikke var det primære drev, og blev aldrig bliver startet fra, fordi det er ikke engang på den liste, endsige nearish toppen ..

Stadig fik denne irriterende manglende filer ting selv.
Old 18. april 2009, 04:08
Donor-Gruppen

Hvis det er rapportering mangler fileson Windows Disk og det er forskellige filer hver gang, det kunne være en Ram spørgsmål, kan du prøve at bytte om på Ram omkring eller kører med kun 1 eller 2 (afhængigt af din config).
Old 18. april 2009, 04:55
Donor-Gruppen

Jeg sparker mig selv nu ..

Nu du nævner det jeg husker at læse om opsætningen kun arbejder med 2GB ram max tider ...

Jeg vil prøve det nu, så har frokost, og se om sine arbejdet eller ej.

Ellers vil jeg installere XP, kopiere disken til harddisken og installere derfra (Googled og fundet, der kan arbejde)

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ny Build Xp Pro Installer er min hukommelse Fejlbehæftet / forkert Købt frankthetank General Hardware Chat 0 13th May 2009 11:59
Ren installation af VISTA vman01234 Windows-operativsystemer 1 21. jan 2009 02:02
Vista igen installere med gamle serielle? pete21 Windows-operativsystemer 2 24. sep 2008 14:04
Vista SP1 Installér Issue. Hjælp venligst. LucasCu Windows-operativsystemer 3 1. sep 2008 13:47
Cant installere vista jas98235 Windows-operativsystemer 5 29 marts 2008 15:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.