vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Uusi Rakenna Yritän asentaa Vista ..

Reply

Thread Tools
Old 17 huhtikuu 2009, 14:45
Rahoittajien ryhmän

Default Uusi Rakenna Yritän asentaa Vista ..

Ok juuri päättynyt minun rakentaa (tarpeeksi hyvin ajaa näköala anyway .. enemmän tavaraa tulee)

Ja olen juuttunut annetun Jos haluat asentaa Vistaan? näytön ..

Minulla on 250 Gt: n (jos haluan näköala), joka on Disk 1 - Kohdistamattomat tilaa

ja 1TB joka on Disk 0 myös kohdentamattomista tilaa.

Mutta se pitää sanoa, että "Windows ei löydä järjestelmälevyä sen perusteet asennus"

Vaikka partitio osaksi 10 Gt ja sitten levätä tai 222GB ja 10 Gt .. ja sitten muokkauksesta suurempi, sitä vielä, sanoo tämän virheen.

En todellakaan tarvitse lajitella tämän tänä iltana, jos voit auttaa
Old 17 huhtikuu 2009, 15:37
Jäsen

Heyy kaveri, saatat jo nähdä tämän, tai et ehkä.

sen ensimmäisen HYVÄ Microsoftin Ohje ja tuki sivu ive nähty, toivottavasti se auttaa!

http://support.microsoft.com/kb/927520

minun Vaahdotettu lukea, se näyttää sen joko hdd valvoja isnt tueta, tai kuljettajien Arnt, tai BIOS on ajan tasalla, mutta i havent lukea se valtava yksityiskohtaisesti, jos im rehellisiä.

MCTW
Old 17 huhtikuu 2009, 15:47
Rahoittajien ryhmän

No worries mate näyttää olevan LAJITTELE!

Minulla oli vain muuttaa valvoja alkaen IDE on AHCPI .. idiootti!

Laajentaminen Files nyt .. lol, on ilmeisesti 0% jonkin aikaa vaikka ..
Voi hyvin ainakin Saan jonnekin

Jos se ei kerran I'll palaa linkin, cheers, että vastaus, olen todella väsynyt, mutta haluan saada tämän tehdä, ennen kuin voin mennä nukkumaan ..
Old 17 huhtikuu 2009, 15:54
Rahoittajien ryhmän

AArgh .. nyt se arvioi Theres puuttuvat tiedostot .. uudelleen asennus ..

Ennen hätiköityjä johtopäätöksiä kaverit tämä on legit kopio.

En usko repeytymisen MS pois, vaikka se voi olla over priced ne voivat edelleen tehdä hemmetin hyvää työtä, ja jos kaikki ladatut väärennöksistä he halua kadota ..

Anteeksi paasaus ..

Mitään en voi tehdä muuta, että uudelleen asennus ja yritä uudelleen?
Old 17 huhtikuu 2009, 16:04
Rahoittajien ryhmän

Uskon, että tämä virhe tulee esille, jos osio yrität käyttö ei ole asetettu aktiivinen.
Jos näin ei ole, asettaa tavoitteeksi osio "Aktiivinen" ja katso, jos menetät ongelmaa.

Acronis Disk Director tai jotain vastaavaa on tehdä tämän sinulle ..... ole varma, jos vaihtoehto on saatavilla osoitteessa asennus tai ei.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 18 huhtikuu 2009, 01:19
Rahoittajien ryhmän

Ok nyt sen, ettei minun asentaa uudelleen ..
Siinä sanotaan, voi löytää alue järjestelmän tilavuus, joka täyttää kriteerit asennus .. Mutta tällä kertaa se on extra-ikkuna piipahti ylös

Sitten se sanoo, että sen löytyi tilaa minun 1TB asentaa siellä napsauta ok jatkaa, että .. mutta en halua, joten valitse Peruuta ..

sama uudelleen .. painajainen.

Ja kiitos phil, mutta ei löydä mitään vaihtoehtoja kuten .. I'll pitää puuhailemme though.
Old 18 huhtikuu 2009, 01:59
Rahoittajien ryhmän

Ah se oli minulle on paksu uudelleen.

I'd siirretään ympäri HDD: n ja SATA-porttia, joten BIOS oli pysyi samana, mutta nyt vastasi eri asemilla. Ja niin tietenkin Windows ei halua asentaa jotain, joka ei ollut ensisijainen asema, ja se ei koskaan tule käynnistää, koska se ei ole edes luettelossa, puhumattakaan nearish alkuun ..

Vielä päässeet näin ärsyttävää puuttuvat tiedostot asia tosin.
Old 18 huhtikuu 2009, 04:08
Rahoittajien ryhmän

Jos se raportointi puuttuu fileson Windows Disk ja sen eri tiedostot aina, kun se voisi olla Ram ongelmaa, kokeile vaihtaa RAM ympärille tai ajetaan vain 1 tai 2 (riippuen config).
Old 18 huhtikuu 2009, 04:55
Rahoittajien ryhmän

Olen potkiminen minä nyt ..

Nyt voit mainita sen muistan lukea asennusohjelma vain työskennellä 2GB ram max joskus ...

I'll kokeilla sitä nyt sitten on lounas, ja katso, jos sen työtä vai ei.

Muuten I'll asentaa XP, kopioida levyltä kovalevylle ja asentaa sieltä (Googled ja totesi, että voi toimia)

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uusi Rakenna Xp Pro Asenna on My Memory Virheellinen / väärin Ostettu frankthetank Rautatavaran Chat 0 13th Jun 2009 11:59
Clean asennusta VISTA vman01234 Windows-käyttöjärjestelmät 1 21. Jan 2009 02:02
Vista uudelleen asentaa vanhat järjestysnumero? pete21 Windows-käyttöjärjestelmät 2 24. Sep 2008 14:04
Vista SP1 Asenna Issue. Ohje Please. LucasCu Windows-käyttöjärjestelmät 3 1. Sep 2008 13:47
Cant asentaa vista jas98235 Windows-käyttöjärjestelmät 5 29th Mar 2008 15:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.