![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok net klaar mijn build (goed genoeg te lopen vista toch .. meer spullen komen) En ik ben vast op de Waar wil je Installeer Vista? scherm .. Ik heb een 250GB (waar ik wil vista) die Disk 1 - Niet-toegewezen ruimte en een 1TB die Disk 0 ook niet-toegewezen ruimte. Maar het blijft zeggen "Windows niet in staat is om een systeem volume dat voldoet aan de criteria voor de installatie" ![]() Zelfs na het partitioneren in een 10GB en dan de rest of een 222GB en 10GB .. en vervolgens opmaken hoe groter een, dan nog zegt dat dit fout. Ik heb echt wel behoefte aan dit soort vanavond als je kan helpen
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| heyy dude, u misschien al gezien hebben, of u misschien nog niet. zijn de eerste GOEDE Microsoft Help en ondersteuning pagina ive gezien, hopelijk helpt het! http://support.microsoft.com/kb/927520 uit mijn afromen lees, lijkt het haar ofwel uw hdd controller isnt ondersteund, of de drivers Arnt, of je BIOS moet worden bijgewerkt, maar ik havent lezen in groot detail als im eerlijk. MCTW |
|
| |||
| |||
| No worries mate lijkt te worden gesorteerd! Ik had om de controller van IDE naar AHCPI .. idioot! ![]() Uitbreiding van bestanden nu .. lol, lijkt te zijn 0% voor een tijdje maar .. Ach tenminste Ik krijg ergens ![]() Als het niet weer Ik ga terug naar je link, hoera voor de reactie, ik ben echt moe, maar ik wil graag dit gedaan voordat ik naar bed ga ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| AArgh .. nu schat theres ontbrekende bestanden .. opnieuw installeren .. ![]() Voordat u naar conclusies jongens is dit een legitiem exemplaar. Ik geloof niet in rippen MS uitgeschakeld, zelfs als het kan over priced zij nog altijd een verdomd goede baan en als iedereen gedownload namaakgoederen ze verdwijnen ..Excuus voor de rant .. ![]() Alles wat ik kan doen andere dat opnieuw installeren en het opnieuw proberen?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat deze fout verschijnt wanneer de partitie die u probeert te gebruiken is niet ingesteld op actief.
Is dit niet het geval, stelt het de doelpartitie naar 'Actief' en kijk of je verliest het probleem. Acronis Disk Director of iets dergelijks zal doen dit voor jou ..... niet zeker of de optie is beschikbaar op de installatie of niet. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Ok nu zijn niet verhuren mij opnieuw installeren .. Het zegt niet in staat om een ruimte op het systeem volume dat voldoet aan de criteria voor de installatie .. Maar deze keer zijn een extra venster popped up Dan gaat het over om te zeggen dat de gevonden ruimte op mijn 1TB te installeren er Klik op OK om door te gaan met die .. maar ik wil niet, dus ik klik op annuleren .. hetzelfde weer .. nachtmerrie. En dankzij Phil, maar ik kan het niet vinden van eventuele opties zoals dat .. Ik houd al gehannes.
|
| |||
| |||
| Ah het was me weer te dik. Ik zou verplaatst ronde de HDD's in de SATA-poorten, zodat het BIOS was gebleven, maar natuurlijk nu overeen met de verschillende stations. En dus uiteraard Windows niet wilt installeren op iets dat was niet het primaire station en nooit zullen worden opgestart vanaf want het is zelfs niet op de lijst, laat staan nearish boven .. Toch kreeg dit vervelende ontbrekende bestanden ding hoor.
|
| |||
| |||
| Als het in de verslaglegging ontbreekt fileson de Windows-schijf en de verschillende bestanden elke keer, het kan een Ram probleem ruilt de Ram rond of draaien met slechts 1 of 2 (afhankelijk van uw configuratie). |
|
| |||
| |||
| Ik ben mezelf nu schoppen .. Nu u vermelden Ik herinner lezing over de setup werkt alleen met 2GB ram max soms ... ![]() Ik probeer het nu, dan hebben de lunch, en kijk of haar gewerkt of niet. Anders zal ik XP installeren, kopieert u de schijf naar de harde schijf en installeer vanaf daar (Googled en gevonden die kunnen werken)
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe Bouwen XP Pro installeren is mijn geheugen Defecte / verkeerd Gekocht | frankthetank | Algemeen Hardware Chat | 0 | 13 jun 2009 11:59 |
| Schone installatie van Vista | vman01234 | Windows besturingssystemen | 1 | 21 Jan 2009 02:02 |
| Vista opnieuw installeren met oude seriële? | pete21 | Windows besturingssystemen | 2 | 24e sep 2008 14:04 |
| Vista SP1 installeren Issue. Help alsjeblieft. | LucasCu | Windows besturingssystemen | 3 | 1e Sep 2008 13:47 |
| Cant installeren vergezicht | jas98235 | Windows besturingssystemen | 5 | 29 mrt 2008 15:50 |
| Thread Tools | |
| |