mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ny datamaskin spørsmål! Skifte fra Windows XP til Vista

Reply

Thread Tools
Old 12. Feb 2009, 16:25
New Member Group

Default Ny datamaskin spørsmål! Skifte fra Windows XP til Vista

Jeg bestilte alle delene til en ny datamaskin unntatt HDD. Dette er fordi HDD jeg bruker nå er mer enn tilstrekkelig. Problemet er at jeg også bestilt en kopi av Windows Vista 64. Akkurat nå har jeg en unupdated versjon av XP 32 på harddrive (gamle datamaskinen). Hvilke skritt bør jeg gå gjennom for å kontrollere at alt fungerer høyre.
Old 12. Feb 2009, 16:32
Administrator Group

Som du endrer 95% av maskinvare den gamle XP-installasjonen vil sannsynligvis ikke støvel, så må du frisk installere.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12. Feb 2009, 16:39
Donor Group

http://windowshelp.microsoft.com/win...mspx # section_8

"Du kan ikke utføre en oppgradering fra en 32-bits versjon av Windows XP til en 64-bits versjon av Windows Vista."

Hvis jeg var deg jeg vil sikkerhetskopiere alle brukerfiler sette inn enten en ekstra harddisk, en ekstern harddisk eller en DVD.

Du må re-installere noen programmer du vil bruke, så sjekker du vet hvor du skal få dem fra.

Deretter kan du installere Vista 64 og følg http://support.microsoft.com/kb/932912/en-us

Det hevder Du har deretter en \ Windows.OLD katalog og du kan flytte alle brukerens filer ut i den nye installasjonen. Jeg vil Pust dypt, men de må vite hva de snakker om, og du har den reservekultur sikkerhetskopien du tok i tilfelle artikkelen er misvisende.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Endre Windows til Windows XP Black skyldig Windows-operativsystemer 3 12 juni 2009 08:46
Endre Windows XP partisjon Navn? tomthedrummer1992 Windows-operativsystemer 1 12 mai 2008 15:44
Ny datamaskin og New IIS problemer med Windows Vista xarzu Windows-operativsystemer 2 1 april 2008 15:54
Endre språk på Vista kidclassic Windows-operativsystemer 1 3 februar 2008 08:27
Hvorfor datamaskinen holde endring? RawRyder Av Emne Diskusjon 9 16 nov 2007 07:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.