mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere

Reply

Thread Tools
Old 25. maj 2009, 21:23
Ny Medlem Gruppen

Default Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere

Hej alle.

Jeg har to Dell 2650-servere.
da de ikke har et dvd-drev indbygget, så jeg bruger en ekstern dvd-drev.
Jeg forsøger at starte op i maskinen ved hjælp af eksterne dvd-drev, men det giver mig den fejl "nej opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot f2 for Setup Utility".

ud af kurs i Setup Utility, gjorde jeg det for at starte fra cd, som synes at være den eneste mulighed, men det bare ikke ønsker at starte op.

Jeg ved, at den eksterne dvd-drev jeg bruger er i funktionsdygtig stand. Jeg har prøvet det.

nogen idéer?

tak
Old 25. maj 2009, 23:01
Donor-Gruppen

Default Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere

er det forbundet via SATA? Hvis ja, kig i din BIOS og se om eSATA er en boot mulighed.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lige bygget nye pc: Genstart og Vælg Korrekt Boot Device Issue pcn00b CPU, bundkort og RAM 1 16 November 2009 00:47
"Genstart eller vælg korrekt opstartsenhed eller indsætte opstartsmedier til indretning" gramble General Software Chat 1 8 juni 2009 23:28
Nr. opstartbare Device - Cant boot af HDD tc17 Drives & flytbare medier 0 6. jun 2009 07:02
Hvad Du favorit Dual Boot Setup? KanoakaVirus General Software Chat 1 3 marts 2009 03:51
Kan ikke Boot op eller Installer! XPforDummies Windows-operativsystemer 3 4 november 2007 07:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.