mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

No boot enhet tilgjengelig streik f1 å prøve boot F2 for Setup Utility - skrånende installere

Reply

Thread Tools
Old 25 mai 2009, 21:23
New Member Group

Default No boot enhet tilgjengelig streik f1 å prøve boot F2 for Setup Utility - skrånende installere

Hei alle sammen.

Jeg har to Dell 2650 servere.
siden de ikke har en DVD-stasjon bygd i, så jeg bruker en ekstern DVD-stasjon.
jeg prøver å starte opp maskinen ved hjelp av ekstern DVD-stasjon, men det gir meg feilen "ingen boot enhet tilgjengelig streik f1 å prøve boot F2 for Setup Utility".

av kurs, i Setup Utility, jeg gjorde det for å starte opp fra CD, som synes å være det eneste alternativet, men det bare ikke ønsker å starte opp.

Jeg vet at den eksterne DVD-stasjonen jeg bruker er i brukbar stand. Jeg har testet den.

noen ideer?

takk
Old 25 mai 2009, 23:01
Donor Group

Default No boot enhet tilgjengelig streik f1 å prøve boot F2 for Setup Utility - skrånende installere

er det koblet via SATA? I så fall ser i BIOS og se om ESATA er et oppstartsalternativ.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Bare Bygget Ny PC: Reboot and Select Riktig Boot Device Issue pcn00b CPUer, Hovedkort & RAM 1 16 november 2009 00:47
"Reboot eller velge riktig boot enhet eller sette boot media til enheten" gramble General Software Chat 1 8 juni 2009 23:28
Ingen oppstartbar Enhet - skrånende støvel av HDD tc17 Drivere og flyttbare medier 0 6 juni 2009 07:02
Whats Du favoritt dobbeltoppstart Setup? KanoakaVirus General Software Chat 1 3 mars 2009 03:51
Kan ikke Boot opp eller installer! XPforDummies Windows-operativsystemer 3 4 nov 2007 07:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.