![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Jeg har to Dell 2650 servere. siden de ikke har en DVD-stasjon bygd i, så jeg bruker en ekstern DVD-stasjon. jeg prøver å starte opp maskinen ved hjelp av ekstern DVD-stasjon, men det gir meg feilen "ingen boot enhet tilgjengelig streik f1 å prøve boot F2 for Setup Utility". av kurs, i Setup Utility, jeg gjorde det for å starte opp fra CD, som synes å være det eneste alternativet, men det bare ikke ønsker å starte opp. Jeg vet at den eksterne DVD-stasjonen jeg bruker er i brukbar stand. Jeg har testet den. noen ideer? takk |
|
| |||
| |||
| er det koblet via SATA? I så fall ser i BIOS og se om ESATA er et oppstartsalternativ. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bare Bygget Ny PC: Reboot and Select Riktig Boot Device Issue | pcn00b | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 16 november 2009 00:47 |
| "Reboot eller velge riktig boot enhet eller sette boot media til enheten" | gramble | General Software Chat | 1 | 8 juni 2009 23:28 |
| Ingen oppstartbar Enhet - skrånende støvel av HDD | tc17 | Drivere og flyttbare medier | 0 | 6 juni 2009 07:02 |
| Whats Du favoritt dobbeltoppstart Setup? | KanoakaVirus | General Software Chat | 1 | 3 mars 2009 03:51 |
| Kan ikke Boot opp eller installer! | XPforDummies | Windows-operativsystemer | 3 | 4 nov 2007 07:43 |
| Thread Tools | |
| |