![]() |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, jeg har brugt notepad + + som min teksteditor alternativ, men lige nu ser det ud til ikke at vise ikonet for den. Txt. Cfg eller andre tilknyttede fil ... Er der nogen ved, hvilken indstilling i registreringsdatabasen er den ene med ansvar for det? (hvis jeg setup Notepad.exe som standard editor ikonerne arbejde uden problem ....) |
|
| |||
| |||
| De filtypenavne, sandsynligvis er forbundet med dit standard-redigeringsprogram. Du kan gøre en af tre ting: 1) Skift alle ikonerne manuelt 2) Skift fil foreninger i kontrolpanelet 3) Lav Notepad.exe din standard editor permanent som du nævner Nummer 2 er den eneste løsning, der giver dig mulighed for at forblive ved hjælp af de samme programmer, så Thats let at gå med. Hvis du ikke ved hvordan man ændrer dem lidt efter tilbage
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| godt jeg har notepad + + som min standardsøgemaskine editor, og når jeg dobbeltklik på nogen af de nævnte filer det åbne korrekt med det program, jeg ønsker, men det synes at være, at den indstilling i registreringsdatabasen for at programmet for de ikoner, ændret eller er miss-konfigureret. .. Im blot undrende hvis nogen ved, hvordan kan jeg ordne det manuelt siden np + + doenst behovet installation til at arbejde. :) |
|
| |||
| |||
| Efter poking omkring Jeg har fundet ud af, at hvis jeg har txt filen åbnes med notesblok Jeg kan ændringer ikonerne til, hvad jeg vil, men så snart jeg sætte det til at åbne med Notepad + + ikonet ændringer til generiske og der er ingen måde at ændre det (gennem Mappeindstillinger> fil assoc ...) Så dybest set tror jeg, er et problem med notepad + + eksekverbare ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan ændres Ikoner for filer?! Ikke Filtyper eller mapper, at hver enkelt fil. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| Behovet for at kopiere navne på 100's af mapper til Notesblok | pete21 | General Software Chat | 4 | 14 juli 2009 04:21 |
| Notepad + + | Mooseknuckle | General Software Chat | 1 | 1 juli 2008 16:14 |
| Notesblok til Word gør udgangen af linje huller .. Help please! | gamerman64 | Office Suites & Applications | 6 | 9 januar 2008 18:35 |
| Åben exe med notesblok? | rumencho | Windows-operativsystemer | 3 | 13. sep 2007 18:14 |
| Thread Tools | |
| |