![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, olen käyttänyt Notepad + + kuin minun tekstieditorilla vaihtoehdon, mutta nyt se näyttää ei näy kuvaketta. Txt. Cfg tai muita liittyvää tiedostoa ... ei kukaan tiedä, mitä säätöihin rekisterin on yksi veloittaa siitä? (jos i setup notepad.exe oletuskääntimenä editor kuvakkeet toimimaan ilman ongelma ....) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tiedosto laajennukset ovat todennäköisesti liittyvät oletusmuokkaimena editorissa. Voit tehdä yksi kolme asiaa: 1) Muuta kaikki kuvakkeet manuaalisesti 2) Muuta tiedoston yhdistyksiä ohjauspaneeliin 3) Tee notepad.exe oletusmuokkaimena editor pysyvästi mainitsitte Numero 2 on ainoa vaihtoehto, jonka avulla voit edelleen käyttää samoja sovelluksia, niin thats helppo mennä kanssa. Jos et tiedä miten muuttaa niitä vain postitse takaisin
|
| |||
| |||
| hyvin olen Notepad + + oletusvastausosoitteenani toimittaja, ja kun i kaksoisnapsauttamalla mitään mainittuja tiedostoja ei avata oikein ohjelman Haluan mutta näyttää siltä, että rekisteriasetus kyseisen ohjelman kuvakkeet muuttunut tai miss-määritetty. .. Im vain ihmetellä, jos joku tietää, miten voin korjata sen manuaalisesti koska np + + doenst tarvitse asennuksen työtä. :) |
|
| |||
| |||
| Kun poking noin Olen havainnut, että jos minulla on txt-tiedosto auki notepad voin muuttaa kuvakkeet, mitä haluan, mutta heti, kun esitin sen auki Notepad + +-kuvaketta muutoksia yleisiä ja ei ole mitään keinoa muuttaa sitä (kautta Kansion asetukset> file Assoc ...) Joten periaatteessa on mielestäni ongelma Notepad + + suoritustiedosto ... |