mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Notepad + + Bestand Iconen Informatie

Reply

Thread Tools
Old 24 mar 2009, 13:46
Lid Fractie

Default Notepad + + Bestand Iconen Informatie

Hi guys, Ik gebruik Notepad + + als mijn teksteditor alternatief, maar nu lijkt het niet het icoontje voor. Txt. Cfg of andere bijbehorende bestand ...

Is er iemand weet welke instelling in het register is de een verantwoordelijk voor dat?

(als ik setup notepad.exe als standaard editor de pictogrammen werken zonder probleem ....)
Old 24 maart 2009, 14:02
Donor Groep

Het bestand extensies zijn waarschijnlijk geassocieerd met uw standaard editor.

Je kan een van drie dingen:
1) Change alle iconen handmatig
2) Verander het bestand verenigingen in bedieningspaneel
3) Maak notepad.exe uw standaard editor permanent als u melding

Nummer 2 is de enige optie die u toelaat om te blijven met behulp van dezelfde toepassingen, dus dat is een eenvoudig te gaan. Als je niet weet hoe u ze gewoon achteraf terug
Old 24 maart 2009, 14:08
Lid Fractie

Nou ik heb Notepad + + als mijn standaard editor, en als ik dubbelklik op een van de genoemde bestanden wel correct geopend met het programma Ik wil, maar het lijkt te zijn dat het register vaststellen van dat programma voor de icoontjes veranderd of is mis-geconfigureerd. ..

Im just me af of iemand weet hoe los ik dit handmatig sinds NP + + doenst noodzaak installatie aan het werk. :)
Old 24 maart 2009, 18:47
Lid Fractie

Na poking rondom heb ik ontdekt dat als ik de txt-bestand openen met Kladblok kan ik de wijzigingen van de iconen aan wat ik wil, maar zodra ik het te openen met Notepad + + het pictogram wijzigingen in generieke en is er geen manier om het te veranderen (via Mapopties> bestand Assoc ...)

Dus eigenlijk denk ik een probleem is met Notepad + + uitvoerbare ...
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe te wijzigen Pictogrammen voor bestanden? Niet File Types of mappen, elk apart bestand. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows besturingssystemen 1 26 jul 2009 05:10
Noodzaak om te kopiëren Namen van 100's van mappen aan Notitieboekje pete21 Algemene programmatuurnoot Chat 4 14 jul 2009 04:21
Notepad + + Mooseknuckle Algemene programmatuurnoot Chat 1 De 1 juli 2008 16:14
Kladblok naar Word maakt het einde van de lijn lacunes .. Help alsjeblieft! gamerman64 Office Suites & Toepassingen 6 9 Jan 2008 18:35
Exe openen met Kladblok? rumencho Windows besturingssystemen 3 13 sep 2007 18:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.