![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg har brukt Notepad + + som min tekstredigeringsprogram alternativ, men akkurat nå synes det å ikke vise ikonet for. Txt. CFG eller andre tilknyttede fil ... does noen vite hvilken innstilling i registeret er en ansvarlig for det? (hvis jeg oppsettet Notepad.exe som standard editor ikonene fungerer uten problem ....) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den filtyper er trolig knyttet til din standard editor. Du kan gjøre en av tre ting: 1) Endre alle ikonene manuelt 2) Endre filtilknytninger i kontrollpanelet 3) Gjør Notepad.exe standard editor permanent som du nevner Nummer 2 er det eneste alternativet som kan du fortsatt bruke de samme programmene, så dvs en lett en å gå med. Hvis du ikke vet hvordan du kan endre dem bare legg tilbake
|
| |||
| |||
| vel jeg har notepad + + som standard redigeringsprogram og når jeg dobbeltklikker du noen av de nevnte filer den ikke kan åpnes på riktig måte med programmet jeg ønsker, men det synes å være at registerinnstillingen av at programmet for ikoner endret eller er savne-konfigurert. .. Im bare lurer på om noen vet hvordan kan jeg fikse det manuelt siden np + + doenst trenger installasjon for å fungere. :) |
|
| |||
| |||
| Etter poking rundt har jeg funnet ut at hvis jeg har txt fil åpnes med notepad jeg endrer ikonene til hva jeg vil, men så snart jeg sette den til å åpne med Notepad + + ikonet endres til generisk og det er ikke mulig å endre den (gjennom mappealternativer> fil ASSOC ...) Så i utgangspunktet tror jeg er et problem med Notepad + + kjørbar ... |